اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسی

رئیس ستاد دکتر قالیباف در جمع رسانه‌های خوزستان: هدف جذب حداکثری و انتخاب اصلح از میان نیروهای انقلابی است

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوز 24 از اهواز – منصور کتانباف رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در خوزستان،امروز شنبه 2 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه  گفت :انتخابات ریاست‌جمهوری، مهم‌ترین رکن مردم‌سالاری جمهوری اسلامی ایران است.وی ضمن بیان این مطلب افزود: هدف جذب حداکثری و انتخاب اصلح از میان نیروهای انقلابی است

کتانباف اظهار کرد :جایی که آحاد جامعه با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح، سرنوشت مدیریت کشور را برای چهار سال تعیین می‌کنند. نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری با هر گرایش سیاسی، برای خدمت و گام برداشتن در مسیر انقلاب و سیاست‌های کلی نظام پا به عرصه گذشته‌اند. از میان نامزدهایی که مورد جبهه انقلاب هستند، هر کدام که با اقبال عمومی مواجه شود و به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود، مورد تایید است.

وی در ادامه گفت: هدف از تعدد ستادهای مردمی، جذب حداکثری اقشار مختلف جامعه است. در جلسات مختلفی که با شیوخ قبایل و بزرگان ایل، معتمدین، روحانیت و .‌‌.. داشتیم، تاکید بر این بود که هرکس با هر منصب و مقبولیت که دارد، دیگران را به شرکت در انتخابات ترغیب کند. اعتقاد داریم، مشارکت حداکثری علاوه بر انتخاب اصلح، نقشه‌ی دشمنان را بی‌اثر می‌کند. از هر ایرانی انتظار می‌رود، روز انتخابات تنها به پای صندوق رأی نرود و دستکم یک‌ نفر را با خود همراه کند.

کتانباف در بخش دیگری از سخنانش خطاب به فعالان رسانه گفت: نقش رسانه در ترغیب آحاد جامعه بی‌بديل است. دشمن به دنبال این است که انتخابات کمرنگ باشد. اطلاع‌رسانی، تولید محتوا، انتشار برنامه‌ها و اهداف نامزدهای انتخاباتی و امیدآفرینی، مواردی هستند که در ایام انتخابات بر عهده‌ی رسانه‌هاست. مواردی که مبتنی بر سیاستهای کلی مقام معظم رهبری یعنی چهار اصل امنیت، سلامت، رقابت، رفاقت و مشارکت است.

وی مسولیت‌پذیری در قبال کشور و جامعه را یکی از دلایل شرکت دکتر قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری نام برد، افزود: اشراف و تسلط بر امور مختلف با توجه به مناصب مختلف اجرایی و برنامه‌نویسی  توانمند دیگر ویژگی‌های دکتر قالیباف است.

وی به درخواست اقشار مختلف کشور از جمله نخبگان مراجع، خانواده‌های شهدا و ایثارگران پا به عرصه گذاشتند. محورهای اصلی گفتمان و رویکرد دکتر قالیباف، اثبات کارآمدی دین در اداره کردن جامعه است. توجه توامان به جوهره اسلامی انقلابی و ملی انقلاب اسلامی، تحول‌گرایی و اجرای عدالت، نقش بی‌بدیل رهبری به عنوان ستون، مردمی‌سازی و واگذاری مسولیت‌ها به عنوان محور اجرایی در کشور است.

کتانباف مولفه‌های دولت قالیباف را مبارزه واقعی و ساختاری با اشکال مختلف فساد دانست و ادامه داد: در دسترس بودن مدیران دولتی، جوان‌گرایی، توجه به محرومان، اقشار کم‌برخودار و حاشیه‌نشینان، تمرکز بر کار برای مردم در همه‌ی احوال و شایسته‌سالاری و شایسته‌گزینی با هر طیف و گرایش سیاسی، اصلی‌ترین مولفه‌های دولت دکتر قالیباف هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا