اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسی

اطلاعیه هیأت بازرسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اهواز

 

 

خوز 24  از اهواز – علی اکبر حجاری گفت: با توجه به رسالت بازرسین انتخابات در خصوص بازرسی و کنترل جریان انتخابات بر مدار قانون و به منظور صیانت و حفاظت از آرای شهروندان در انتخابات، این اطمینان را به مردم و نامزد‌های انتخاباتی می‌دهد که در راستای وظیفه ذاتی خود، سعی و تلاش نماید تا تمام مراحل انتخابات را رصد و زیر نظر داشته باشد.

وی همچنین از آمادگی، بازرسین انتخابات خبر داد و اظهار کرد: شهروندان محترم می‌توانند، پیشنهاد‌ها و گزارش‌های خود را پیرامون مسائل مختلف و تخلفات انتخاباتی به دفتر بازرسی انتخابات اطلاع دهند.

وی افزود: برای تسهیل در برقراری ارتباطات و رسیدگی سریع به گزارشات در حوزه انتخابیه شهرستان اهواز، آماده دریافت گزارش‌های مردمی می‌باشد.

حجاری اضافه کرد: بدین منظور شهروندان محترم و فهیم اهواز می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی اشخاص (حقیقی و حقوقی)، مدیران، مسئولین و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، آموزشی و ستاد‌های تبلیغاتی داوطلبان محترم انتخابات ریاست جمهوری، گزارش آن را به دبیرخانه ستاد بازرسی انتخابات شهرستان مستقر در فرمانداری اهواز تحویل داده و یا با شماره تلفن ۰۶۱۳۳۳۳۱۹۲۳ در میان بگذارند.

گفتنی است به استناد تبصره ۹ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری، بازرسی انتخابات شهرستان از سوی استانداری و به منظور نظارت بر حسن اجرای انتخابات، اجرای صحیح قانون انتخابات و صیانت از آرای مردم تشکیل شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا