اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوتیتر یکستون وسطسیاسیفرهنگیورزشی

خوزستانی‌ها مطالبات خود خطاب به رییس جمهور را در سامانه ۱۱۱ ثبت کنند

 

 

به گزارش خوز 24  از اهواز -علی اکبر حسینی محراب امروز چهارشنبه 6اردیبهشت ماه با اشاره به دور دوم سفر هیات دولت به خوزستان بیان کرد: از مردم خوزستان دعوت می‌شود، نامه‌ها و درخواست‌های خود را به صورت الکترونیکی در سامانه ۱۱۱ ثبت کنند تا از هدر رفتن وقت مردم جلوگیری و پاسخگویی‌ها به مشکلات سریع‌تر انجام شود.

وی افزود: نمایندگان دستگاه‌های و ادارات خوزستان در مرکز سامانه تلفنی ۱۱۱ برای رسیدگی به درخواست‌های مردم از رییس جمهور مستقر شده‌اند و در سایر دستگاه‌های استان نیز نمایندگانی از سوی وزارتخانه‌های مختلف برای رسیدگی حضوری به مطالبات مردم استقرار یافته‌اند.

استاندار خوزستان ادامه داد: مردم می‌توانند برای ارایه مطالبات خود به صورت تلفنی با سامانه ۱۱۱ تماس بگیرند یا حضوری به محل اعلام شده از سوی دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند.

وی گفت: درخواست مطرح شده از طریق سامانه ۱۱۱ پس از ثبت و طبقه بندی، به دفتر ریاست جمهوری، استانداری و وزارتخانه‌های مرتبط تحویل داده می‌شود و مردم پس از دریافت کد رهگیری می‌توانند از نتایج رسیدگی به مطالبات خود مطلع شوند.

حسینی محراب افزود: فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان می‌توانند از روز چهارشنبه (امروز) تا جمعه هشتم اردیبهشت از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر به میزهای تخصصی نمایندگان وزرای مربوطه برای پیگیری فعالیت‌ها و طرح مطالبات خود مراجعه کنند.

وی گفت: فعالیت سامانه تلفنی ۱۱۱ از ساعت هشت صبح تا ۲۳:۳۰ امروز چهارشنبه تا جمعه برای پاسخگویی به مطالبات مردمی ادامه دارد.

رییس جمهور روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت در دومین دور سفر استانی، به همراه برخی اعضای کابینه به خوزستان سفر خواهد کرد. این هفتمین سفر رییس جمهور به خوزستان در دولت سیزدهم است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا