ایران و جهان

ردعزای سیدالشهداتا بیمارستان‌های کرونا/شفای جان و جانانم حسین است

[ad_1]

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: قرار سیاه‌پوشی بیمارستان‌ها را خودجوش مدار کرده‌اند، با بضاعت اندک و مساعدت کادر بیمارستان و ادارات تبلیغات اسلامی راهی شده‌اند تا شاید در این اوضاع‌واحوال کرونا برای دل‌های کم‌رمق بیماران و کادر درمان، تسلی بیاورند و چه قرار و درمانی بالاتر از یاد سید و سالار شهیدان.

هم‌زمان با آغاز ماه محرم آئین سیاه پوشان بیمارستان‌ها به همت اصحاب رسانه و همکاری برخی نهادها انجام شد که در این گزارش روی خط تصاویر تولیدشده توسط خبرنگاران مهر راهی استان‌های مختلف و بیمارستان‌های کرونایی می‌شویم که حالا با شروع محرم حال و هوای دیگری گرفته‌اند.


ندای یاحسین امیدبخش بیماران کرونایی کرمانشاه

محمد شجاعیان مدیرعامل خبرگزاری مهر و مسعود کریمی‌خضراء مدیرکل اخبار استان‌های خبرگزاری مهر، به همراه گروه رسانه‌ای مهر در بیمارستان فارابی، بیمارستان معین کرونا در شهر کرمانشاه حاضر شدند.

مدیر عامل خبرگزاری مهر در این بازدید با یادآوری حمایت هیئات مذهبی و همدلی نیروهای جهادی با کادر بهداشت و درمان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور نیروهای جهادی با استفاده از منابع مختلف مادی و معنوی، در کنار کادر بهداشت و درمان در مقابل ویروس کرونا ایستادگی کردند.

شجاعیان گفت: همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع)، با تأمین نیازهای مادی و معنوی مراکز درمانی، می‌توان در بالا بردن روحیه بیماران و کادر درمان مؤثر واقع شد.

در ادامه فرشاد خلیل پور گفت: در این بیمارستان ۳ بخش اصلی و یک بخش آی سی یو با ۲۰۰ تخت، برای پذیرش بیماران کرونایی فعال هستند.

رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه گفت: در روزهای ابتدایی شیوع کرونا در این بیمارستان روزانه ۲۰۰ بیمار پذیرش و مورد معاینه بالینی قرار می‌گرفتند.

وی با اشاره به وضعیت کرونا در کرمانشاه گفت: کرمانشاه در فصل تابستان و اوایل فصل بهار در شرایط قرمز و حاد قرار داشت اما چند هفته‌ای است که از وضعیت قرمز خارج شده است.

در پایان گروه رسانه‌ای مهر در یکی از بخش‌های کرونایی حاضر و با نوای یا حسین و روضه خوانی، بخش فوق طبق آئین محرم، سیاه‌پوش شد.


ندای یا ابوالفضل همراه با سیاه پوش کردن بخش کرونائی بیمارستان مدنی تبریز

تعدادی از جوانان هیئتی تبریز به مناسبت فرارسیدن ماه محرم در اقدامی جالب توجه با حضور در بیمارستان شهید مدنی تبریز، مرکز نگه داری بیماران کرونایی را سیاه پوش کردند.

پخش ندای یا حسین (ع) و مداحی در کنار سیاه پوش شدن بیمارستان فضای معنوی خاصی به این مرکز بخشید و امید به بهبودی و رهایی از چنگال کرونا را در این بیمارستان زنده کرد.


بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز سیاهپوش شد / شور حسینی کادر درمان

در این مراسم که با حضور مدیران کل تبلیغات اسلامی فارس و فرهنگ و ارشاد استان، هیئت‌های مذهبی و همچنین کادر درمان بیمارستان برگزار شد، پرچم‌های عزای حسینی در جای جای بیمارستان نصب شد.

ادامه مراسم به نوحه خوانی اختصاص یافت که اعضای کادر درمان به عزاداری پرداختند و در انتها تابلو شعر به ۲۰۰ نفر از پرستاران بیمارستان اهدا شد. این شعرها بنام خود پرستاران سروده شده است.


آئین سیاه پوش کردن بیمارستان ۵ آذر گرگان

آئین سیاه پوش کردن بیمارستان پنج آذر گرگان هم همزمان با آغاز ماه محرم برگزار شد.


پویش سیاه پوشان بیمارستان‌های مازندران

با حضور جمعی از هیئت‌های مذهبی، اهالی رسانه و بسیجیان بیمارستان‌های امام علی (ع) و امام خمینی (ره) آمل و ساری به مناسبت فرارسیدن ماه محرم سیاه پوش شد.


ندای یاحسین همراه با سیاه پوش کردن بیمارستان شهید بهشتی نوشهر

تعدادی از جوانان هئیتی و مذهبی به همراهی اهالی رسانه و بسیج سپاه ناحیه نوشهر در اقدامی جالب به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، بخش داخلی و کرونایی بیمارستان شهید بهشتی را سیاه پوش کردند.


سیاه پوش شدن بیمارستان افضلی پور کرمان / توسل برای شفای بیماران


تصاویری از سیاه پوشان بیمارستان‌ها


[ad_2]

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا