ایران و جهان

میدان و بلوار سریش‌آباد به نام شهید سلیمانی نامگذاری شد

[ad_1]

سیدحسن رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: طبق مصوبه شورای شهر، بخشداری و شهرداری سریش‌آباد یکی از میادین اصلی و بلوار ورودی شهر به سمت بیجار و استان زنجان به اسم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف از نامگذاری خیابان و میدان در سطح شهر سریش آباد زنده نگه‌داشتن نام حاج قاسم در این خطه شهیدپرور است و ضرورت دارد با این نامگذاری مردم یاد و خاطره او را همیشه در ذهن داشته باشند.

شهردار سریش آباد در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت:سردار حاج قاسم محبوب مسلمانان جهان است چرا که او با رفتارش برای مردم وحدت و یکپارچگی ایجاد کرد.

رضوی با اشاره به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اذعان داشت: این چهره بزرگ جهان اسلام چنان در دنیا شناخته شده است که او را سردار دل‌ها می‌نامند چرا که در دفاع از حرم اهل بیت در شهرهای مختلف عراق و سوریه خدمات ارزنده‌ای ارائه داد.

شهردار سریش‌آباد در مورد یکی از بزرگترین دستاوردهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دنیا گفت: حاج قاسم با تشکیل مدافعان حرم در نابودی داعش بر خواست و با سرنگونی آن اسلام را از چنگال کفر، قتل، غارت، تفرقه و…نجات داد و این فعالیت دینی او هیچگاه در تاریخ اسلام فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

[ad_2]

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا