ایران و جهان

انتخابات اسفند ۹۸ نقطه عطفی دیگر برای جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، اسماعیل موسوی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان رامسر که به مناسبت هفته دولت در هتل رامسر برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای  تجلیل از مدیران، خادمان و کارشناسانی است که زحمت‌ می‌کشند، اظهار کرد: این هفته فرصت‌های دیگری هم در اختیار ما می‌گذارد که فرصت ارائه گزارش عملکرد سازمان‌ها خدمت‌گزار است.

دبیر ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه هفته دولت که به پاسداشت خدمات و زحمات شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دیگر است، تصریح کرد: هفته دولت فرصتی است که دستاوردهای نظام و دولت را به جامعه بیان کنیم.

* شنیدن مطالبات مردم از فرصت‌های هفته دولت

وی ادامه داد: فرصت سوم این هفته با مردم بودن است تا مطالبات را بشناسیم و برخی از دغدغه‌ها را کم کنیم که وظیفه‌ای جز خدمت به مردم نداریم.

این مسؤول با اشاره به اینکه شما دائم در تلاش و زحمت برای ارائه بهترین نوع خدمت هستید که توقف بر این موضوع ممکن است ما را به خطا بکشد، گفت: از زمان ورودم به شهرستان شاهد این نکته بودم که نهاد‌ها و ادارات شهرستان تیم هستند که در کنار هم صادقانه تلاش می‌کنند.

اسماعیلی اظهار کرد: خدمتگزاری در نظام اسلامی توفیق است و باید شاکر باشیم که ما به این توفیق دست یافتیم و به نمایندگی نظام اسلامی خدمتگزار مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه هدف امروز ما و نظام مشخص است، تصریح کرد: دشمنی‌های بسیاری برای کشور ما رقم می‌خورد و بیشتر هم خواهد شد اما همانند گذشته با وحدت از گردنه‌ها عبور خواهیم کرد.

اسماعیلی به انتخابات اسفندماه ۹۸ اشاره کرد و افزود: این انتخابات نقطه عطف جمهوری اسلامی خواهد بود و همه باید مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را ملاک قرار دهیم تا به هدف موردنظر برسیم.

دبیر انتخابات کشور با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال انقلاب ۳۶ انتخابات داشتیم که به طور میانگین شاهد حضور بالای ۶۰ درصد مردم بودیم، گفت: انتخابات پروژه ملی است که ما برای برگزاری انتخابات درست با تجمیع توانمندی همه شما گام برمی‌داریم و به پیش می‌رویم تا بتوانیم انتخاباتی خوب برگزار گرده و سندی دیگر بر اسناد شهرستان رامسر بیفزاییم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/غ


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا