ایران و جهان

میزبانی گیتی‌پسند از ستارگان / هایپر با مربی جدید مقابل نماینده قم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر فوتسال روز‌ پنج‌شنبه ۷ شهریور ماه با برگزاری ۳ دیدار وارد هفته دهم می‌شود که تیم‌های اصفهانی هایپر شاهین‌شهر و گیتی‌پسند به ترتیب باید به مصاف رقبای خود یعنی سوهان محمد‌سیما قم و ستارگان ورامین بروند.

میزبانی شاگردان بی‌غم از ستارگان در اصفهان

گیتی‌پسند روز جمعه و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان ستارگان ورامین خواهد بود؛ شاگردان حمید بی‌غم که هفته گذشته در بهبهان موفق به کسب پیروزی نشدند، امیدوارند با برد در این بازی خود را همچنان در بالای جدول نگه دارند.

سرخ‌پوشان اصفهانی هفته گذشته با نتیجه ۳ بر ۳ مقابل اهورا بهبهان متوقف شدند تا فاصله‌شان با صدر جدول به ۳ امتیاز برسد؛ ستارگان اما میزبان ارژن شیراز بود و با نتیجه  ۵ بر ۲ پیروز شد.

گیتی‌پسند با ۴ برد، ۴ مساوی و تنها یک شکست و کسب ۱۶ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است؛ ستارگان ورامین نیز ۴ پیروزی کسب کرده، در یک بازی به تساوی رسیده و ۴ شکست نیز متحمل شده و با ۱۳ امتیاز در رده ششم حضور دارد.

هایپر برای خروج از بحران به مصاف سوهان می‌رود

هایپر شاهین‌شهر نماینده استان اصفهان در لیگ برتر فوتسال نیز در روز پنج‌شنبه و از ساعت ۱۸ در قم مهمان سوهان محمد‌سیما است؛ شاگردان سعید رستمی پس از ۳ شکست متوالی، در ۲ هفته قبل به تساوی رضایت داده‌اند.

هایپر هفته گذشته در شاهین‌شهر مقابل آذرخش بندرعباس قرار گرفتند و با نتیجه یک بر یک متوقف شدند؛ سوهان محمد‌سیما اما که باید مهمان مس سونگون می‌شد به دلیل حضور مس در آسیا استراحت کرد.

هایپر در ۹ بازی قبلی خود تنها یک پیروزی کسب کرده و ۵ تساوی و ۳ شکست در کارنامه دارد و با ۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است؛ سوهان محمد‌سیما نیز با یک بازی کمتر، ۴ برد، ۲ مساوی و ۴ باخت و کسب ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم حضور دارد.

هایپر شاهین‌شهر بعد از کسب این نتایج سرمربی خود سعید رستمی را برکنار کرد و مهدی مصطفوی به صورت موقت سرمربی این تیم است؛ باید دید با تغییر در رأس کادر فنی تغییری در نتایج این تیم ایجاد خواهد شد یا خیر.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه ۷ شهریور ماه

آذرخش بندرعباس – حفاری اهواز

سوهان محمد‌سیما قم – هایپر شاهین‌شهر

شاهین کرمانشاه – سن‌ایچ ساوه

جمعه ۸ شهریور ماه

گیتی‌پسند اصفهان – ستارگان ورامین

اهورا بهبهان – شهروند ساری

ارژن شیراز – فرش آرا مشهد

سه‌شنبه ۲۳ مهر ماه

مقاومت البرز – مس سونگون

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/هـ۲۰/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا