اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

بازدید مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان از کمپ ترک اعتیاد بانوان در اهواز

به گزارش خوز ۲۴ ؛ مدیر کل امور بانوان همراه با احمد سراج معاون فرهنگی شهرداری ورئیس سازمان فرهنگی وورزشی شهرداری از تنها کمپ ترک اعتیاد بانوان در اهواز بازدید بعمل آوردند .

مدیر کل امور بانوان ضمن تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی مهارتهای زندگی برای زنان معتاد بهبود یافته گفت :آشنایی این زنان با مهارت خود آگاهی ، مهارت ارتباط موثر ، مهارت رابطه بین فردی ، مهارت تصمیم گیری ،مهارت مقابله با استرس و مهارت تفکر خلاق میتواند عامل باز دارندگی را برای آنها در برابر مواد مخدر ایجاد نماید.

موسوی به آسیب های مخرب اعتیاد بر بنیان خانواده اشاره نمود و افزود :متا سفانه به دلیل جنسیت و تعصبات قومی اطلاعات دقیق در خصوص زنان معتاد وجود ندارد که در این مورد اقدامات موثر و به موقع صورت گیرد.

مدیر کل امور بانوان استانداری زنان را قوام بخش خانواده خواند و تصریح کرد : زنان به دلیل نقش مادری و تربیت پذیری که در خانواده ایفاء می نمایند باید مسئولین و متولیان پیشگیری از آسیب های اجتماعی با راهکارهای کار شناسی شده با دقت و ظرافت خاصی در این عرصه گام بردارند.

در این بازدید احمد سراج معاون فرهنگی کلانشهراهواز نیز از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این کمپ قرار گرفتند و جهت رفع موانع و مشکلات وضعیت کیفی این مرکز قول همکاری و مشارکت لازم را دادند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا