اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

این جشنواره با شعار خیّرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی در سالن اجتماعات گیت بوستان برگزار شد.

برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز به میزبانی خوزستان

 

 

خوز 24 از اهواز- مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز که امروز، شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد، گفت: تشویق و ترغیب نهاد‌ها و سازمان، برای حضور بیشتر در حوزه مدرسه سازی و از طریق مسئولیت اجتماعی خود یکی از اولویت‌های ما در اداره کل نوسازی مدارس استان است.

محمد سعیدی پور افزود: خیرین نیک اندیش که ستارگان آسمان  علم و دانش هستند با ساختن مدرسه، شرایط را برای رشد و شکوفایی دانش آموزان فراهم می‌کنند و مدرسه سازی به عنوان یک کار ارزشمند، از ماندگار‌ترین اعمال نیک و حسنه است.

وی ادامه داد: مجمع خیّرین ظرفیت ارزشمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت است، این مجمع در استان خوزستان در توسعه آموزش و پرورش نقش قابل ملاحظه‌ای داشته است. جشنواره‌های خیّرین مدرسه‌ساز فرصت مهمی برای تجلیل از این خیران نیک اندیش است.

سعیدی پور اضافه کرد: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان نوزدهم خردادماه با شعار «خیّرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی»  و با هدف  تکریم خیرین و ترویج فرهنگ مدرسه سازی، جذب و هدایت و تثبیت هر چه بیشتر خیرین در این کار خیرخواهانه شد.

وی می‌گوید: خیرین نیک اندیش با شناسایی مناطق محروم و نیازمند و حضور در کنار مردم از نزدیک در جریان فعالیت‌ها قرار می‌گیرند و برگزاری این جشنواره سبب می‌شود تا آخرین عملکرد آنها دیده و اعلام شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان درخصوص اهداف بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان گفت: تقدیر و تکریم از خیرین، تشویق و ترغیب نهاد‌ها و سازمان‌های ادارات  برای حضور در کنار اداره کل نوسازی مدارس جهت ساخت و تکمیل فضای‌های آموزشی، تبیین عملکرد انجام شده در حوزه فضا‌های آموزشی با مشارکت خیرین حقوقی و حقیقی، آشنایی بیشتر با فرایند چگونگی حضور خیرین در امر مقدس مدرسه سازی، ترویج فرهنگ ارزشمند خیرین مدرسه سازی، نهادینه کردن مشارکت مردم در خصوص آموزش و پرورش، تاثیر پذیری انجام خیر بر زندگی افراد و جامعه و جذب بیشتر خیرین برای مشارکت در مدرسه سازی و افزایش سرانه فضای آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار عشایری است.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان با بیان اهمیت حضور و تکریم خیرین مدرسه ساز بر تداوم تلاش‌ها برای ایجاد بستری مناسب و استاندارد برای آموزش و پرورش  دانش آموزان خوزستانی تاکید کردند.

ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اهمیت همکاری خیران برای توسعه مدرسه‌سازی در استان عنوان کرد: از خیران و نیکوکاران استان درخواست می‌شود برای سرآمد شدن ساخت مدرسه در خوزستان بیش از پیش پای کار بیایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا