اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسیفرهنگی

رویداد ۳۶ ساعته جام رسانه امید آغاز شد

 

خوز 24- مرتضی کارآموزیان _ مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در مراسم آغاز این رویداد اظهار کرد: سال گذشته بعداز بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص توجه به امید آفرینی، هیات ‌ای اندیشه‌ورز ما این رویداد را برنامه‌ریزی کردند و نتیجه آن برگزاری این جام رسانه‌ای در همه استان‌ها بود.

رویداد ۳۶ ساعته جام رسانه امید آغاز شد

وی در ادامه افزود: امروز نیز رویداد ۳۶ ساعته جام رسانه امید که بزرگترین لیگ رسانه‌ای کشور است شروع خواهد شد تا خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای ما تولید محتوای اثر بخشی در حوزه امیدآفرینی داشته باشند و در سکوهای انتشار خود منتشر کنند.

کار آموزیان در خصوص قالب‌های این رویداد تصریح کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای ما می‌توانند در قالب‌های تیتر، یادداشت، پادکست، کلیپ موبایلی، پوستر، اینفوگرافیک، گزارش مکتوب و… در این رویداد بزرگ شرکت کرده و امتیاز کسب کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در پایان خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان هر استان هشتگ اختصاصی خود را در مطالبشان منتشر کنند و لیست سکوهای انتشار خود را در اختیار داوران قرار دهند. همچنین منتخبان هر بخش از رویداد را مشخص خواهیم کرد و در روز خبرنگار از این منتخبان تقدیر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا