اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهایران و جهانتیتر دوستون وسطفرهنگی

تداوم بارش باران در خوزستان تا اوایل هفته آینده

 

 

خوز 24 از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه‌زاری روز جمعه بیان کرد: سامانه بارشی فعال در استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای در اغلب نقاط خوزستان و احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

وی گفت: اوج بارش‌های این سامانه از اواسط وقت امروز تا اواخر وقت فردا و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال ، شمال شرق و شرق استان است.

سبزه‌زاری ادامه داد: احتمال آبگرفتگی معابر در اغلب نقاط استان و طغیان مسیل‌ها در مناطق کوهستانی نیز در این ایام دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه شمال خلیج فارس طی امروز و فردا مواج است اظهار کرد: برای روز یکشنبه هفته آینده وقوع مه یا مه رقیق در مناطق غربی ، مرکزی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری اضافه کرد: در شبانه روز گذشته بهبهان با ۲۵.۱ و دهدز با ۷.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط استان گزارش شدند.

وی گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته حداکثر دمای هوای اهواز به ۲۴.۲ وحداقل به ۱۴.۷ درجه سانتیگرا د رسید.

بنابر همین گزارش  پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت با آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها بر اثر فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار داده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا