اخبار خوزستاناقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه برگزار شد : نشست رییس کل دادگستری خوزستان و اعضای شورای قضایی با فعالان اقتصادی و صنعتی خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ؛ در ابتدای این نشست که امروز (۳ تیرماه) به مناسبت گرامیداشت “هفته قوه قضائیه” برگزارشد، اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گزارشی از وضعیت شهرک های صنعتی استان، قرارداد های منعقد شده و همچنین روند رو به رشد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی خوزستان ارائه کرد.
محمدیان همچنین چالش ها، موانع و راهکارهای مطلوب در جهت پیشبرد اهداف صنایع کوچک در شهرک های صنعتی استان را تبیین کرد.
در ادامه این نشست مدیران واحدهای تولیدی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، موانع و مشکلات خود با دستگاه های اجرایی و ارگان های مختلف را بیان کردند و خواستار کمک و همراهی بیشتر دستگاه قضا در جهت تسهیل امور ویژه صنعت شدند.
همچنین حجت الاسلام صادق مرادی رییس کل دادگستری خوزستان از پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان از مرکز خبر داد و گفت: عزم دستگاه قضایی بر آن است تا سنگ هایی که در مقابل تولید قرار می دهد را از پیش پای تولید حذف کنیم و روند تولید را تسهیل کنیم.
بنابر همین گزارش ؛ پس از این نشست بازدیدی از سه واحد تولیدکننده ساخت قطعات و تجهیزات فلزی مستقر در شهرک های صنعتی اهواز ۳و ۴ انجام شد و در حاشیه این بازدید ها مدیران واحدهای تولیدی به بیان توضیحاتی در خصوص فرایند تولید محصولات خود پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WooCommerce Product Builder (v2.2.6) Custom PC Builder InfyHMS-Saas - Laravel Multi Hospital Management System - Saas Hospital v1.1.1 BoroBazar (v2.0.0) Daily Needs WooCommerce WordPress theme MESHmachine 0.14.1 for Blender iZotope Neutron Advanced v3.2.0 VST VST3 AAX
دکمه بازگشت به بالا