اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر یکستون وسط

در کنار حضور پرشور پرسنل راه آهن جنوب: حضور مدیرعامل راه آهن ج . ا. ا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اهواز + تصویر

 

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ از اهواز، امروز سه شنبه همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه سالجاری، مردم انقلابی و ولایتمدار خوزستان به ویژه پرسنل راه آهن جنوب همگام با دیگر هموطنان، با تجلی حضور پرشور و حماسی خود، بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب بیعت کردند.

 

جمعی از مدیران و پرسنل اداره کل راه آهن جنوب همگام با سایر اقشار ملت، با حضور پرشور، انقلابی و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حماسه ای به یادماندنی دیگری خلق کرده و یکبار دیگر وفاداری خود را به آرمان های انقلاب ثابت کردند.

 

مدیرعامل راه آهن کشور در حاشیه این راهپیمایی بر توجه به توصیه های امام و مقام معظم رهبری تاکید و اظهار کرد: هر ساله در این زمان، مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمن را ناامید و مایوس می کنند.

 

سعید رسولی افزود: این شور و شوق مردم نشان دهنده علاقه ملت به نظام و پایبندی به ارزش های اسلام و انقلاب است.

رسولی خاطرنشان کرد: در این روز و در جشن انقلاب یاد و خاطره شهدای عزیزمان که امنیت و عزت امروز ما مدیون آنهاست را گرامی می‌داریم و ایستادگی و پایمردی که مردم بزرگ ایران برای حفظ آرمانهای عزت‌مدار جمهوری اسلامی دارند، قابل تقدیر است.

 

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال پرشورتر از سال های قبل بوده است، بیان کرد: یکی از دلایل این شکوه و حضور پرشور، همزمانی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا