ایران و جهان

دستاوردهای انقلاب را به درستی صیانت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، قاسم زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید نقشه‌ای را جلوی راه بانوان بگذاریم تا به الگوی موفق و مناسب برسند، گاهی یکی از این الگوها حضرت فاطمه(س)، حضرت زینب و گاهی هم و مادران و خواهران شهدا یا حتی بانوانی که در قرآن مطرح شده‌اند، هستند.
وی تصریح کرد:یکی از مسائلی که مطرح بوده این است که مسیر رسیدن به الگو را مطرح و روشن نکردیم، الگوی اسلامی مانند حضرت فاطمه (س) در اوج و در نهایت انسانیت و کمال قرار دارند و یک دختر نوجوان و حتی جوان هنگامی‌که به جایگاه و مرتبه ایشان فکر و احساس می‌کند که رسیدن به آن خیلی سخت است و دنبال راه می‌گردد.

نویسنده کتاب بانوی مقاومت با اشاره به این کتاب گفت: کاری که در کتاب تلاش شد انجام بگیرد این است که در سه عرصه فردی، خانوادگی و اجتماعی مسیر را برای مخاطب نشان دهیم و اینکه بانوی مسلمانی در این عرصه‌ها چه تکالیف را باید انجام دهد.
قاسم زاده بیان کرد: در این کتاب به این نکته توجه شده که از کدام مسیر می‌توان نقشه را جلوی راه بانوان مسلمان ایرانی و حتی جهان قرار دهیم، پایه‌های مطالب کتاب روی کرامت فردی، خانوادگی و… بسته شده است، جایگاه زن چه در عرصه فردی و چه اجتماعی بر مبنای کرامت است.

وی تاکید کرد: دستاوردهای کسب شده انقلاب اسلامی باید در حوزه های مختلف از جمله بانوان به خوبی صیانت و محافظت شود، تا دشمن فرصت کوچک‌ترین سوء استفاده  را نداشته باشد.

انتهای پیام


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا