اخبار خوزستاناخبار ویژه

تردد بیش از ۳۲۶ هزار مسافر و زائر عتبات عالیات از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اعلام این خبر افزود: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اعلام  این خبر افزود: از این میزان تردد ۲۱۴هزار و ۸۰۰ نفر از مرز شلمچه و ۱۱۰هزار و ۳۰۰ نفر از مرز چذابه به کشور ایران و یا کشور عراق سفر کرده اند.

مسعود مصدقی اذعان داشت: در این مدت از مرز چذابه بیش از ۴۹ هزار و ۵۰۰ و از مرز بین المللی شلمچه بیش از ۱۱۰هزار و ۳۰۰ مسافر ایرانی به کشور عراق و عتبات عالیات مشرف شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

مصدقی در ادامه نیزبه تردد مسافران خارجی از طریق این دو مرز به خاک جمهوری اسلامی ایران اشاره واظهار کرد: در مرز چذابه بیش از ۶۱هزار و ۷۰۰ و از مرز شلمچه حدود ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ مسافر به کشور ایران عزیمت نموده اند.

وی با تأکید بر اینکه جابجایی کالا از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه صورت می گیرد، خاطر تشان ساخت: بیش از ۴میلیون و ۳۱۶هزار تن توسط ۱۰ هزار و ۲۵۰ کامیون از طریق پایانه مرزی چذابه و از پایانه مرزی شلمچه نیز حدود ۷۵۱ هزار و ۳۰۰ تن توسط۳۵ هزار و ۷۷۵ کامیون جابجا شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Glib - NFT Marketplace Elementor Pro Template Kit Wiloke Blog Layouts For Elementor v.1.0.24 GymBase v15.2 Responsive Gym Fitness WordPress Theme BBP Core Pro v1.1.0 - Expand bbPress Powered Forums With Useful Features Zoya - Lifestyle Blog v1.2 [Activated]
دکمه بازگشت به بالا