اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسیفرهنگیورزشی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان تاکید کرد لزوم هم‌افزایی رسانه‌ها و صدا و سیما در ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات

 

 

به گزارش خوز 24 از اهواز- داریوش دبیقی در نشستی که شنبه ۱۶ دی ماه پیرامون حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: اولین اقدام در ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو این است که باید خلاء بین صدا و سیما و رسانه ها برطرف شود و همه باید حول یک محور هماهنگ قدم برداریم و هم افزایی داشته باشیم تا به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در این زمینه رسانه های استان و مرکز صدا و سیمای خوزستان می توانند تولیدات مشترکی داشته باشند. همچنین باید مطالبات مردم نیز مدنظر قرار بگیرد و مطمئنا این مهم به تبیین و شور انتخابات کمک می کند. در همین راستا برنامه هایی در صدا و سیما در حال پخش است. به هر حال ما رسانه ها نباید اجازه دهیم که مطالبات مردم روی زمین بماند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: ایجاد پویش های مشترک بین رسانه ها و صدا و سیمای خوزستان پیرامون بحث انتخابات نیز باید مدنظر قرار بگیرد و زمانی که همکاری همه جانبه صورت بگیرد، بی شک گستردگی خوبی در سطح استان خوزستان خواهد داشت.

وی ادامه داد: پیرامون بحث انتخابات و دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو قصد داریم طی تولید و پخش برنامه هایی حول محور انتخابات، این زمینه را فراهم کنیم که خبرنگاران استان خوزستان در صدا و سیما حضور پیدا کنند. ضمن این که تولید و ضبط خاطرات خبرنگاران از پوشش انتخابات گذشته نیز مدنظر صدا و سیمای خوزستان است. همین برنامه به نوع دیگر و از طریق افرادی که در انتخابات گذشته حضور داشته اند و خاطرات خوبی از حضور در انتخابات دارند، در دست اجرا است. حدود ۳۰۰ خاطره ضبط شده است که مورد استفاده مردم قرار می گیرد.

دبیقی تاکید کرد: حضور اقشار مختلف در برنامه های انتخاباتی، یکی از ماموریت های اصلی مرکز صدا و سیمای خوزستان است و این مهم هم اکنون در دستور کار ما قرار گرفته است. همچنین معتدم با حفظ حرمت، باید نقد مدیران در دستور کار رسانه ها باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا