اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسیفرهنگیورزشی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان: لزوم بهره گیری از بانوان نخبه در برطرف کردن خلاهای حوزه خانواده

 

 

به گزارش خوز 24 -دبیر علمی کنگره بانوان تاثیرگذار خوزستان نیز ضمن تشریح برنامه‌های این کنگره گفت: کنگره ملی بانوان تاثیرگذار با هدف شناسایی، معرفی زن ایرانی اسلامی و تقویت جریان زن انقلابی با محوریت الگوی سوم زن برگزار خواهد شد.

میترا چراغی اضافه کرد: امسال کنگره با سالروز شهادت سردار دلها همراه شده از طرفی شاهد شهادت زنان و کودکان بی‌گناه در غزه هستیم لذا موضوع مقاومت از محوری‌ترین موضوعات دومین کنگره است.

وی ادامه داد: این کنگره به صورت یکپارچه در سراسر کشور و در هشت عرصه مختلف علمی- پژوهشی، حکمرانی و سیاستگذاری، رسانه و گفتمان سازی، اقتصاد و کارآفرینی، فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، ورزش و سلامت برگزار خواهد شد.

چراغی گفت: در این کنگره شاخص‌های عمومی از جمله تاثیرگذاری زن در اجتماع، اثرپذیری زن بر دیگران، خانواده‌محوری و نقش مادر و همسر، فعالیت‌های جهادی، و تاثیرگذاری ملی و جهانی بررسی می‌شود.

دبیر علمی کنگره بانوان تاثیرگذار استانداری خوزستان بیان کرد: متناسب با هرکارگروه و شاخص‌های تخصصی، بانوان تاثیرگذار در سراسر کشور با آن شاخص‌ها ارزیابی خواهند شد.

وی افزود: سه نفر از هر کارگروه از ۳۱ استان به عنوان بانوان برتر معرفی و برگزیدگان در شورای سیاستگذاری ارزیابی می‌شوند؛ پس از آن از هر کارگروه یک نفر نشان الگوی برتر را کسب خواهد کرد.

چراغی گفت: بانوان می‌توانند با مراجعه به سامانه https://banooiran.ir/ در این کنگره ثبت‌نام و مستندات لازم را بارگذاری کنند زیرا تنها درگاه برای داوری این سامانه است.

دی ماه سال گذشته نخستین ملی زنان تاثیرگذار و در بهمن ماه نخستین کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا