اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسیفرهنگیورزشی

پوشش ۶۷۰۰ نفر در طرح تابستانه مهارت کمیته امداد خوزستان

 

خوز 24 -ناصر اسکندری با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح اوقات فراغت تابستانه نوجوانان و جوانان تحت حمایت کمیته امداد در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور اجرایی شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌ها و طرح‌های اوقات فراغت کمیته امداد خوزستان با محوریت مهارت آموزی تا نیمه دوم شهریورماه امسال ادامه دارند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اهداف برگزاری طرح‌های اوقات فراغت کمیته امداد گفت: توجه به ارتقای هویت دینی، ملی و انقلابی جوانان، بهره‌مندی از الگوهای نوین گذراندن اوقات فراغت به صورت خلاقانه، فعال و جمعی، افزایش نشاط و مسئولیت‌پذیری در جوانان با هدف تقویت سرمایه اجتماعی و مشارکت همه جانبه جوانان در زندگی اجتماعی از اهداف برنامه‌های تدوین شده است.

وی با بیان اینکه برخی برنامه‌ها به صورت عملیاتی برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری ۹ دوره اردوی آموزشی، تربیتی و زیارتی، اعزام یک هزار و ۴۹ نفر به مشهد مقدس و استفاده از ظرفیت خیران برای اعزام ۵۰۰ نفر به مشهد مقدس در قالب اردوی شوق زیارت در برنامه است.

اسکندری بیان کرد: برگزاری جشنواره قرآنی باران وحی در سه بخش قرآنی شامل آوایی، هنری و حفظ با مشارکت ۲ هزار نفر و بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌های فرهنگی، هنری و ورزشی دستگاه‌های مختلف برای ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از جمله برنامه‌های عملیاتی تعیین شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا