اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسیفرهنگیورزشی

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی وزارت جهاد کشاورزی خوزستان: ما در بخش کشاورزی با شریف ترین و عزیزترین مردم در ارتباط هستیم

 

 

 

به گزارش خوز 24 به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، محسن عسکری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات ارتباطات مردمی و پیگیری‌های سفرهای استانی و نماینده تام الاختیار مقام عالی وزارت همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیات دولت به استان ضمن حضور در میز ارتباطات مردمی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار کرد: دولت سیزدهم به عنوان دولتی مردمی و با رویکرد برون رفت و حل مشکلات مردم روی کار آمده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که میز ارتباطات مردمی از برنامه‌ریزی‌های دفتر ریاست جمهوری است افزود: در دولت سیزدهم ضمن ساماندهی میز ارتباطات مردمی، نگاه ویژه‌ای نیز به این بخش وجود دارد.

عسکری با بیان این مطلب که دغدغه دولت سیزدهم ارتباط مستقیم با تمام اقشار مردم در بخش های مختلف است گفت: وزارت جهاد کشاورزی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در این زمینه ضمن انجام فعالیت های مختلف بسیار موفق عمل کرده است.

نماینده تام الاختیار وزیر در میز ارتباطات مردمی بیان داشت: وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته با روحیه جهادی توانست در میان ۳۰ دستگاه رتبه سوم میز ارتباطات مردمی به لحاظ شکلی، رتبه چهارم را به لحاظ محتوایی و رتبه نخست سفرهای استانی را به خود اختصاص دهد. عسکری ضمن اشاره به اهداف سفر هیئت دولت با استان اظهار کرد: پیگیری مصوبات دور اول سفر هیئت دولت یکی از اهداف مهم دور دوم سفر ریاست محترم جمهور به استان خوزستان است.

وی در خصوص برنامه‌های سفر وزیر کشاورزی به استان اعلام کرد: وزیر جهاد کشاورزی نماینده رئیس جمهور بوده و در این سفر از ضمن دیدار با نخبگان بخش کشاورزی، رصد پروژه‌ها و بهره برداری از چند طرح مرتبط با این بخش از شهرستانهای هویزه، دشت آزادگان و دزفول بازدید خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا