ایران و جهان

بر ادامه خط مقاومت و آزادی فلسطین از «نهر تا بحر» تاکید می‌ورزیم


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز چهارشنبه، در مراسم سی و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش در غزه، سخنرانی کرد.

وی تاکید کرد: رهبران حماس در این روز بار دیگر بر پایبندی خود به خط مقاومت و اصول جهادی بر مبنای آزادی فلسطین از نهر تا بحر، تاکید می‌کنند.

هنیه در ادامه با اشاره به مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مقاومت فلسطین به ویژه در عملیات سیف القدس (شمشیر قدس) تاکید کرد: پایداری و مقاومت افسانه‌ای غزهِ سرافراز را به مردم خود تبریک می‌گوئیم، غزه‌ای که همچنان روی خط آتش قرار داشته و دستانش روی ماشه است، غزه‌ای که در انتظار خیزش و قیام بزرگ علیه اشغالگران است تا آنها را از سراسر سرزمین مقدس فلسطین بیرون براند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه به روح پاک شهدای مقاومت فلسطین و در رأس آنها شیخ احمد یاسین مؤسس حماس درود فرستاد و بر پایبندی بر اصول مقاومت در آزادی فلسطین از نهر تا بحر تاکید کرد.

وی در پایان ضمن تجلیل از محمد الضیف فرمانده گردان‌های عزالدین قسام و یحیی السنوار از رهبران مقاومت در غزه، گفت: در سرزمین و مقدسات ما جایی برای اشغالگران وجود ندارد و توده‌های مردم ما در گردان سبز (جنبش حماس) بر وفاداری خود به خون شهدا تاکید می‌کنند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا