اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

سرپرست امور بانوان وخانواده استانداری خوزستان: جشن گلریزان ویژه آزادی مادران زندانی جرائم مالی غیرعمد در اهواز برگزار می‌شود

 

به گزارش خوز ۲۴ از اهواز «مریم مراداسکندری» ، از آزادی زندانیان زن با جرائم غیرعمد در اهواز خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی از زنان به دلایل مختلف جرائم غیرعمد و عمدتا مالی در پشت میله‌های زندان به سر میبرند.

سرپرست امور بانوان وخانواده استانداری خوزستان افزود: بسیاری از آنان در جرم رخ داده هیچ نقشی ندارند و تنها به دلیل اعتماد به نزدیکان خود، فشارهای اقتصادی، پیشامد و بی‌تدبیری امروز در بند هستند که قصد داریم با کمک خیران و شاکیان به مناسبت ماه مبارک رمضان زمینه آزادی آنها را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه این زندانیان جهت بازگشت به کانون خانواده نیاز به حمایت دارند ابراز کرد: برنامه‌ جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم کمک‌های خوبی جمع‌آوری کنیم تا زندانیان بیشتری آزاد شوند.

مراداسکندری با تاکید به اینکه می‌توان با راه‌اندازی پویش‌های مختلف و کمک خیران نیک‌اندیش تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کرد یاد آور شد: آزادی این افراد می‌توان از دوری مادران از فرزندان و بروز آسیب به خانواده‌ها پیشگیری کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا