اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دودسته‌بندی نشدهستون وسط

به همت کمیته امداد خوزستان صورت گرفت : ضیافت امام حسن(ع) افطاری با حضور یک هزار نفر از ایتام خوزستان

 

 

به گزارش خوز ۲۴ از اهواز  «جمال شیبه» ، با اشاره به برگزاری ضیافت افطاری با حضور تعدادی از ایتام استان اظهار کرد: یک هزار نفر از ایتام کودک و نوجوان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان مهمان سفره مهربانی حامیان و خیران گران‌قدر خوزستانی بودند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه این مراسم به مناسبت میلاد کریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در قالب  طرح ضیافت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد افزود: مراسم بزرگ افطاری ایتام فرزندان معنوی تحت حمایت با حضور خیران و حامیان طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین برگزار شد.

وی اضافه کرد: این مراسم با حضور حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد و برنامه با برگزاری جشن و سرور، برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری، اعطای جوایز نقدی، سفره افطار و … همراه بود.

 

شیبه ضیافت های افطاری را تشویق و تأکیدی برای سایر نهادها و خیرین و مراکز نیکوکاری و مردم دانست تا همه افراد به ضیافت افطاری دعوت کنند و ادامه داد: سفره افطاری نمادی از توجه به نیازمندان است تا این افراد، خود را از جامعه جدا نکنند و بدانند که در کنار آنها هستیم و احساس هویت داشته باشند تا هم نقش خود را بهتر در جامعه ایفا کرده و هم استعدادهای درخشانی بین آنها است و ماه رمضان بهانه ای است که به این افراد بیشتر توجه کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا