اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

اعلام برنامه‌های سالگرد رحلت امام و قیام ۱۵ خرداد در اهواز

 

به گزارش خوز ۲۴ سید مجید صالحی یکشنبه، ۱۰ خرداد در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد که در سالن اجتماعات فرمانداری اهواز برگزار شد، بر استفاده حداکثری از فضای مجازی برای برگزاری آیین‌ها و تبیین ایام ۱۴ و ۱۵ خردادماه در شهرستان اهواز تاکید کرد.

 وی به برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در شهرستان اهواز اشاره کرد و افزود: نصب پلاکارد، اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی، برگزاری میزگرد با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی و برنامه شعر عروج، از جمله برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در شهرستان اهواز است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز همچنین گفت: آیین ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، ساعت ۲۱ پنجشنبه شب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست و ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری را در برگزاری آیین‌های ویژه این مناسبت‌ها داشته باشند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا