اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

آغاز به کار نمایشگاه مبلمان و خانه ایرانی در اهواز از امروز

 

خوز 24 از اهواز – رحیم جلیلی در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: نمایشگاه مبلمان و خانه ایرانی همچون سال‌های گذشته، امسال نیز در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و تعداد زیادی از تولیدکنندگان مبلمان و اقلام خانگی در این نمایشگاه محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: نمایشگاه مبلمان و خانه ایرانی با حضور فعالان این صنعت از امروز ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان برپا می‌شود.

جلیلی ادامه داد: اهداف اصلی برگزاری چنین نمایشگاهی، از یک سو حمایت از سبک زندگی ایرانی – اسلامی و ترویج الگوهای متناسب با شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقلیمی ایران و از سوی دیگر، پشتیبانی از نظام تولید و تولیدکنندگان داخلی است تا بتوانند به نحو شایسته‌ای به رقابت با یکدیگر و با کالاهای خارجی بپردازند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان عنوان کرد: در این نمایشگاه، ۷۰ واحد از سه استان خوزستان، تهران و آذربایجان شرقی حضور دارند که حدود ۵۰ واحد آن‌ها، تولیدکننده محسوب می‌شوند.

وی همچنین به نقش واحدهای توزیع‌کننده اشاره و خاطرنشان کرد: چنانچه ارتباط میان تولیدکننده و توزیع‌کننده به درستی برقرار شود، کالاهای ایرانی بیشترین امکان معرفی را میان اقشار جامعه خواهند داشت.

جلیلی یادآور شد: این نمایشگاه، از امروز ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در اهواز، کیانپارس، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان میزبان شهروندان خوزستانی خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا