اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسی

فضای انتخاباتی در آبادان و رامهرمز پرشور است

حوز 24 از اهواز – سید احمد پورفرجی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه در خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بازدیدهای میدانی نشان می‌دهد که فضای انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر پرشور است و مردم همانند دور اول، به صورت حماسی پای کار هستند تا نامزدهای منتخب خود را به مجلس بفرستند.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات در دور دوم ادامه داد: هر چقدر که میزان آرای نامزدهایی که به مجلس راه پیدا می‌کنند بیشتر باشد، پشتوانه قوی‌تری برای خدمت‌رسانی خواهند داشت. پورفرجی تصریح کرد: گزارش‌ها حاکی از این است که در حوزه‌های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر گردهمایی‌هایی زیادی در مراکز شهر، مساجد، حسینه‌ها و منازل مردم برگزار شده است و بزرگان عشایر و طوایف نیز با تمامی ظرفیت‌ها در میدان حضور دارند.
وی با تاکید بر اینکه مطالبات مردم از نمایندگان راه‌یافته به مجلس پیگیری می‌شود، تصریح کرد: مردم از نمایندگان مطالباتی دارند و ما وظیفه داریم که با جدیت این مطالبات را مورد پیگیری قرار دهیم.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان افزود: اگر در پیگیری مطالبات مردمی نتیجه نگرفتیم موظف هستیم به مسوولین شورای ائتلاف در تهران این موضوع را انعکاس دهیم تا آنها این مطالبات را از طریق کمیسیون‌های مجلس و وزرا مطالبات را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
وی همچنین یادآور شد: در حال حاضر نیز در خصوص طرح ۵۵۰ هزار هکتاری جلسه‌ای با نمایندگان منتخب راه‌یافته به مجلس دوازدهم داشتیم که این جلسات علاوه بر بخش کشاورزی در دیگر حوزه‌ها نیز دنبال خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا