اخبار خوزستاناقتصادیتیتر دوستون وسط

لزوم تشکیل شرکت های خدماتی در شهرک های صنعتی استان خوزستان

 

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اخلاق محمدیان امروز دوشنبه مورخ ۲۰ مردادماه در نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدماتی شهرک صنعتی ماهشهر با تاکید بر لزوم تشکیل شرکت های خدماتی در شهرک های صنعتی استان گفت: شرکت های خدماتی در شهرک های صنعتی می توانند زمینه ساز ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی باشند.
وی در جمع اعضای این مجمع و صنعتگران افزود: امکانات و زیرساخت های مستقر در شهرک های صنعتی خوزستان برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران فراهم است و میبایست بخوبی نگه داری ‌حفظ ‌حراست شوند
محمدیان بیان کرد: شرکت های خدماتی پس از حد نصاب قانونی رسیدن یک شهرک  متشکل از صاحبان صنایع مستقر در همان شهرک تشکیل و تصمیمات آنها. در راستای حمایت از صنعتگران استوار بوده ‌می‌توانند با تلاش بیشتر موجبات رفاه بیشتر صنعتگران را در امر خدمات رسانی، ‌تعامل با شرکت شهرکها و دیگر دستگاه های خدمات رسان را داشته باشد  .
در این نشست جمعی از صنعتگران مشکلات خود را مطرح کردند۰ ودر ادامه مدیر عامل شرکت شهرکها. قول همکاری لازم و بیشتر را  در شهرک به منظور حل مشکلات  موجود اعلام نمود .
محمدیان امروز همچنین از شهرک صنعتی ماهشهر و پروژه خیابان سازی این شهرک که شامل آسفالت، جدول کشی و پیاده رو سازی است بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این طرح قرار گرفت.
پروژه خیابان سازی شهرک صنعتی ماهشهر هم اکنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با روند مطلوبی در حال اجرا است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا