اخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

بازدید مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از غرفه لوله سازی اهواز در نمایشگاه بین المللی نفت؛ قول مساعد چگنی برای ارتقا همكاری‌های دوجانبه لوله سازی اهواز و شركت ملی گاز

 

به گزارش  خوز 24 به نقل از روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، مجید چگنی امروز ۲۱ اردیبهشت ماه در سومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه لوله سازی اهواز در این نمایشگاه بازدید کرد.

چگنی در این دیدار با محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در خصوص تعاملات دو شرکت به گفت وگو پرداخت و موارد مختلفی مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

در این دیدار مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز اظهار کرد: شرکت لوله سازی اهواز سال ها است که تولیدکننده لوله های نفت و گاز هست و در این زمینه همکاری های بسیار خوبی را با صنایع این بخش به ویژه شرکت ملی گاز داشته ایم.

دانیاری عنوان کرد: سال گذشته شرکت لوله سازی اهواز توانست ۸۰۰ کیلومتر لوله برای اجرای پروژه های استانی تولید کند.

دانیاری ادامه داد: بازنگری در ابلاغ پروژه ها به صورت EPCF در راستای حل چالش های مالی و دیگر درخواست های فنی از خواسته هایی است که انتظار داریم از سوی شرکت ملی گاز مورد توجه قرار بگیرد.

در این دیدار مجید چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با نظر مساعد وعده داد که نسبت به پیگیری های لازم برای رفع مشکلات موجود اقدام کند.

وی همچنین بر تلاش و همراهی شرکت لوله سازی اهواز با صنعت گاز به منظور اجرای پروژه‌های عظیم گازی در کشور تاکید کرد.

چگنی همچنین شرکت لوله سازی اهواز را یکی از شرکت‌های توانمند تولید کننده داخلی دانست که نسبت به تامین نیاز صنایع نفت و گاز کشور در راستای تحقق شعار سال اقدام می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا