اخبار خوزستاناقتصادیتیتر دوستون وسط

راه اندازی تجارت الکترونیک؛ برگی زرین در کارنامه شرکت ساب خوزستان

 

 

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت ساب  داود حری گفت : پس از گفت و گو و مشاوره با مراکز و شرکت های تجاری الکترونیک ؛ همچنین بکارگیری نتیجه مطالعات و تحقیقات دفتر برنامه ریزی شرکت ساب در حوزه تجارت و بازارهای الکترونیک ، ساب خوزستان با شرکت فاوا تجارت کاسیان در خصوص استفاده از گروه کارت های کاسیان تفاهم نامه همکاری امضا کرد .
وی گفت :براساس این تفاهم نامه ازطریق اتصال به اپلیکیشن ساب خوزستان ، امکان خرید های اعتباری ،امتیازی و استفاده از لایه های شتابی ساب کارت برای استفاده کنندگان این کارتها فراهم شد.
مدیر عامل ساب گفت :دارندگان ساب کارت می توانند از طریق اپلیکیشن شرکت ساب با خرید از شرکت های طرف قرارداد ،نیازمندیهای رفاهی، آموزشی ، بهداشتی و تسهیلات اعتباری و امتیازی خود را تامین نمایند.

وی در پایان افزود :شرکت ساب خوزستان با هدف تسهیل در چرخه خرید نیازمندی های رفاهی و خدماتی مشتریان به صورت اعتباری و با دسترسی آسان از طریق اپلیکیشن وارد تجارت الکترونیک و صدور ساب کارت شده است و آماده ارائه خدمات ساب کارت به خانواده بزرگ سازمان آب و برق خوزستان ،شرکت های تابعه و طرف قرارداد می باشد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا