ایران و جهان

پرونده قتل دختر تالشی در مراجع قضایی در حال پیگیری است


سرهنگ مجید رسول زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قتل دختر ۱۴ ساله تالشی توسط پدرش، اظهار کرد چندی پیش دختر حدود ۱۴ ساله در شهرستان تالش به دلیل مخالفت شدید خانواده با ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش با اختلاف ۱۶ سال سن از منزل متواری می‌شود.

وی با بیان اینکه پدر محل اختفای دختر را در شهرستان آستارا ردیابی می‌کند، افزود: بعد از هماهنگی با مقام قضائی دختر به محل سکونت خود بازگردانده می‌شود.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در نهایت بعد از گذشت دو روز از بازگشت این دختر به خانه وی توسط پدرش به قتل می‌رسد، گفت: متهم ۳۸ ساله در تحقیقات پلیسی علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی، فرار از منزل و اصرار بر ازدواج با مرد مورد علاقه از سوی دخترش اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه این پرونده در حال حاضر به اتهام قتل در مراجع قضائی استان گیلان در حال پیگیری است، تصریح کرد: منتظر رأی دستگاه قضائی هستیم.

این در حالی است که معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان نیز امروز در گفتگویی با رد برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اعتیاد پدر دختر به مواد مخدر، گفت: این فرد دارای هیچ گونه سابقه کیفری نیز نیست.

جان احمد آقایی در این گفتگو ادامه داد: پدر دختر در حال حاضر در بازداشت است و تحقیقات تکمیلی درباره انگیزه و علت قتل ادامه دارد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا