ایران و جهان

وقوع تخلفات احتمالی در برخی مدارس به منزله اجرای سند ۲۰۳۰ نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علی الهیارترکمن ظهر امروز در آیین گشایش مرکز اقامتی، آموزشی و رفاهی آموزش و پرورش قشم اظهار کرد: با افتتاحیه امروز تعداد این مراکز در سطح کشور به ۳۶۶ مرکز می‌رسد.

وی زیربنای این مجموعه را یک هزار و ۸۹۰ متر مربع عنوان کرد و افزود: مرکز اقامتی، آموزشی و رفاهی قشم با یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت از ۲۸ واحد اقامتی و ظرفیت ۷۶ تخت برخوردار است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آمورش و پرورش تصریح کرد: این مجموعه با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و تجهیز شده است.

الهیارترکمن ادامه داد: هیچگونه عزم و برنامه‌ای برای اجرای سند ۲۰۳۰ در مجموعه آموزش و پرورش وجود ندارد و اجرای سند تحول بنیادین در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: ۱۰۵ هزار واحد آموزشی در کشور وجود دارد و اگر احیانا تخلفی صورت پذیرد که با ارزش‌های اسلامی در تضاد باشد نباید به حساب اجرای سند ۲۰۳۰ گذاشته شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آمورش و پرورش تاکید کرد: کمیته‌ای ویژه در این راستا تشکیل شده که هرگونه اقدامی که شائبه اجرای سند ۲۰۳۰ را داشته باشد با سرعت و قاطعیت بررسی و برخورد می‌کند.

الهیارترکمن تصریح کرد: راه آینده آموزش و پرورش و استانداردسازی آن تنها از طریق سند تحول بنیادین دنبال می‌شود.

وی افزود: نتایج کتبی آزمون استخدامی اخیر تا ۱۵ دیماه اعلام و بلافاصله فرآیند گزینش و آموزش اجرایی می‌شود تا ۱۸ هزار و ۹۵ نیروی جدید در مهرماه سال آتی بکارگیری شوند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا