ایران و جهان

تیم ملی بدمینتون در زنجان اردو می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در راستای استفاده از ظرفیت‌های استانی و به منظور ایجاد آمادگی بیشتر در بین بازیکنان تیم ملی بدمینتون، دومین اردوی تیم ملی منتخب بدمینتون آقایان کشور با حضور هشت بازیکن از روز نوزدهم تا بیست و هفتم دی ماه به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

بازیکنان حاضر در این اردو سروش اسکندری از زنجان، مهران شهبازی و رضا شهبازی از کردستان، علی فقیه خراسانی از یزد، محمد پایروند از تهران، سعید بابیانی از خراسان رضویی، آرمین زکی‌زاده از تهران و مسعود پیروزی از گلستان هستند.

بازیکنان حاضر در این اردو زیر نظر مربیان تیم ملی غلامرضا باقری و نیکزاد شیری به تمرین می‌پردازند و برگزاری این اردو به منظور آمادگی تیم ملی بدمینتون کشورمان برای شرکت در مسابقات بین‌المللی دهه فجر است.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روزهای پانزدهم تا نوزدهم بهمن‌ماه جاری در شهرستان شیراز برگزار خواهد شد.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی دهه فجر با نام (فجر ایران) با حضور بازیکنان منتخب در دو بخش آقایان و بانوان از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق/۲۰


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا