ایران و جهان

گلایه‌مندی شهروندان در منطقه باغ آذری به دلیل حضور معتادان

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ یکصد و هشتاد و ششمین شورای شهر تهران صبح امروز با سخنرانی یکی از شورایاران منطقه ۱۶ و محله باغ آذری آغاز شد. 

قوچانی عضو شورایاری منطقه ۱۶ در صحن شورای شهر اظهار داشت: مردم تهران اکثریت آنها به لیست امید رأی دادند تا شعار مردم‌سالاری تحقق یابد و با تقویت شورایان می‌توان به موضوع مردم‌سالاری رنگ تازه داد ولی متأسفانه برخی از این مسأله خودداری کرده و خط بطلان بر مردم‌سالاری واقعی کشیدند. 

وی با بیان اینکه مشکل ما دغدغه ۳۵۰ محله تهران و ۳ هزار عضو شورایاری است گفت:‌منطقه ۱۶ جزو محروم‌ترین مناطق تهران محسوب می‌شود د رحالی که پتانسیل‌های اقتصادی، گردشگری و ورزشی زیادی در آن وجود دارد. ۳ هزار واحد تجاری منطقه می‌تواند درآمد پایدار شهری ایجاد کند و رونق اقتصادی را به همراه داشته باشد، ولی متأسفانه این مسأله مورد توجه قرار نگرفته است. 

عضو شورایاری منطقه ۱۶ بیان داشت: ما چشم بینای شورای شهر و در خدمت مردم هستیم، مشکلات محله ما بسیار زیاد است. حضور معتادان و بی‌خانمانان همچنین اراذل و اوباش بزرگترین دغدغه‌های شهروندان در منطقه ۱۶ محسوب می‌شود. 

وی بیان داشت: مطقه ۱۶ به ویژه هنگام شب به دلیل اراذل و اوباش ناامن بوده و انواع جرائم ممکن است در آن بروز یابد که باید برنامه‌های ملی و محلی جهت پیشگیری از اعتیاد انجام گیرد. 

وی به توسعه و ایجاد گرمخانه در منطقه ۱۶ اشاره کرد و گفت: ضعف زیرساخت‌های حمل و نقل از جمله اتوبوس و مترو از دیگر مشکلات مهم این منطقه است که باید جهت رفع آن اقدام شود. 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا