ایران و جهان

ستارگان ورامین در بازی زیبا و نفس‌گیر پیروز میدان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بین  دو تیم ستارگان ورامین و اهورای بهبهان در ورزشگاه دو هزار نفری شهید گلعباسی با حضور پرشور تماشاگران و مسوولان ورامینی راس ساعت ۱۸ آغاز شد.

تیم ستارگان ورامینی از ۱۰ بازی با ۱۳ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و تیم اهورای بهبهان با ۱۰ امتیاز با ۱۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

در ابتدای نیمه  اول تیم فوتسال ستارگان ورامین در دقیقه ۲ توانست گل زود هنگام مسابقه را به ثمره برساند، بلافاصله بعد از یک دقیقه گل مساوی را اهوای بهبهان به ثمر رساند تا مسابقه در دقیقه ۳ یک بر یک شود.
بازی سنگین و پر بر خورددو تیم ادامه داشت تا اینکه دقیقه ۸ ستارگان  ورامین گل دوم را به ثمر رساند .

در دقیقه ۱۳ مسابقه تیم اهورای بهبهان با یک  بازی سرعتی و حرکت رو به جلو توانست گل مساوری وارد دروازه ورامینی ها کند تا بازی مساوی شود.

تیم اهورای بهبهان با این سیستم توانست در دقیقه ۱۶ با شوت از پشت خط دروازه ستارگان را باز کند، در دقیقه ۱۸ نیمه اول  ستارگان گل سوم را وارد دروازه اهورا کرد تا نیمه اول با نتیجه  سه بر سه به پایان برسد.

نیمه دوم تا دقیقه ۱۶ با نتیجه مساوی پیش می رفت تا اینکه ستارگان ورامین گل چهارم را وارد دروازه اهورای بهبهان کرد، این برتری چندی ادامه نداشت تا اینکه در دقیقه ۱۸ نیمه دوم نتیحه بازی چهار بر چهار شد.

فشار دوتیم در دقایق آخر زیادترشده بود  تا اینکه تجربه به داد ستارگان ورامین رسید و محمد طاهری گل برتری را وارد دروازه اهورا بهبهان کرد تا پیروز میدان باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث۴۰


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا