اخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

در روز «تفاهم نامه های»شرکت ملی حفاری ایران شرکت های ملی حفاری ایران و تایکو تفاهم نامه همکاری امضا کردند

 

 

به گزارش  خوز 24 به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، این تفاهم نامه امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت با موضوع ارائه خدمات تعمیر و ارتقاءگرداننده های فوقانی(TOP DRIVE) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور شماری از مدیران ارشد صنعت نفت به امضای دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و دکتر گرجی مدیرعامل شرکت تایکو رسید.

این سند همکاری بر محور بهره‌گیری از ظرفیت های تخصصی شرکت نوآوران تکساز صنعت (تایکو) در راستای تأمین نیازهای شرکت ملی حفاری ایران، تعریف و مورد امضای طرفین قرار گرفت.

بر پایه این گزارش دکتر گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت در سال های گذشته از خدمات شرکت تایکو در زمینه ساخت سه دستگاه گرداننده فوقانی پیشرفته بهره مند گردیده و نسبت به عقد قرارداد ساخت دو دستگاه دیگر اقدام کرده است.

وی افزود: تجهیز فوق پیشرفته تاپ درایو در افزایش سرعت حفاری و راندمان کار، کاهش گیر لوله ها وکاهش هزینه ها و ارتقا ضریب ایمنی بسیار موثر بوده و از نیازهای اساسی صنعت حفاری است.

در ادامه دکتر گرجی مدیرعامل شرکت تایکو افزود: این شرکت کشور را از واردات این تجهیز اساسی بی نیاز و عملاً با سرمایه گذاری و حمایت شرکت ملی حفاری ایران از خروج مقادیر قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری نموده است.

گرجی تصریح کرد: با توجه به اعتماد ملی حفاری، بازسازی، تعمیر و و ارتقاء تعدادی دیگر از تاپ درایو های سایر دکل های حفاری در اجرای این تفاهمنامه به این شرکت واگذارخواهدشد که زمینه اشتغال زایی و بومی سازی بیش از پیش را فراهم می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا