ایران و جهان

‍ اجرای طرح توسعه و بهسازی ۱۵۶ ایستگاه توزیع برق در سمنان

رضا علی‌اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با بیان این‌که برای تغذیه برق مشترکان جدید، از ابتدای امسال تاکنون، ۵۵ ایستگاه هوایی و یک دستگاه پست زمینی احداث و بهره‌برداری شده گفت: طرح بهینه‌سازی ۱۰۰ پست هوائی و زمینی توزیع برق به‌منظور استمرار خدمات‌دهی به متقاضیان و مشترکان، اجرایی شده است.

وی با بیان این‌که عملیات توسعه ۱۷ هزار متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی ازجمله اقدامات واحدهای اجرایی این شرکت است افزود: برای پایداری خطوط برق‌رسانی، عملیات اصلاح ۵۴ هزار و ۵۳۰ متر خطوط ۲۰ کیلوولت هوائی و زمینی، از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌ها است.

وی با ابراز این‌که طرح احداث ۲۶ هزار و ۷۹۰ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی، در راستای تأمین برق مشترکان به اجرا درآمده تصریح کرد: با هدف خدمات‌دهی مستمر و ارتقای ضریب اطمینان شبکه، بهسازی ۲۲ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی، اجرایی شده است.

علی‌اصغری با عنوان این‌که ۵۳۰ دستگاه سرچراغ در سامانه روشنایی معابر استان نصب و یا بهسازی شده است، خاطرنشان کرد: به‌منظور اجرای طرح‌های ذکرشده، مبلغ ۸۶ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی اضافه کرد: هم‌اینک شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به ۳۷۹ هزار و ۲۲۸ مشتـرک خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا