ایران و جهان

۵۹۸/ شهید بختیار احمدی: عزت در جنگیدن و ذلت در نجنگیدن ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید بختیار احمدی

شهید بختیار احمدی در هفتم اردیبهشت‌ماه سال ۴۵ در همدان به دنیا آمد. وی بعد از اعزام به جبهه به عنوان رزمنده بر اثر حوادث ‌ناشى از ناشى از درگیرى مستقیم بادشمن در تاریخ دوم اسفندماه سال ۶۴ به شهادت رسید.

آنچه می‌خوانیم بخشی از وصیت‌نامه شهید است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ثارالله وابن ثاره والوتر الموتور. السلام علیک و على الارواح التى حلت بفنائک علیکم منى جمیعا سلام الله ابدا ما بقیت و بقى لیل و النهار . یا ابا عبدالله
 
سلام و درود بر رسول خدا و امیرالمومنین(ع) و فاطمه زهرا(س) و فرزندان و اصحاب و یاران فداکار و باوفایشان باد و سلام درود بر بقیه‌الله‌الاعظم(ع) و روح خدا خمینى و جمیع امت مسلمان و قهرمان و قهرمان‌پرور ایران و جهان و سلام و درود بر ارواح مطهر شهداى اسلام بخصوص شهداى گلگون کفن بخون خفته کربلاى ایران و بر همه شاهدان و رزمندگان پوینده خط حسین بن على(ع).

… همه کسانى که پیامم به گوش شما مى‌رسد بشنوید! اى امتى که شعارتان و عملتان یکى است! اى امتى که کاربناى خدا و رضاى خدا کار و هدف شماست! ما آمدیم که فرمان خدا را اطاعت کنیم و از ظلمت دورى گزیده و به نور نزدیک شویم و بند ظلم و استبداد را پاره و در دریاى خروشان دنیا حرکت صحیح به سوى ساحل نجات و سعادت کنیم.

ما صداى حق را بگوش جان شنیدیم و پیام نیز دادیم پیامى که با خون رنگین شده و آن را روز به روز رنگین‌تر مى‌کنیم تا همه انسان‌ها بدانند ما امتى آزاده و مسلمانیم و سر به پاى ولایت فقیه، قرآن و اسلام فدا خواهیم داد.

ما رهروان کربلائیم و با شور و شوق عاشقانه رو به سوى خدا داریم تا زمانی که فریاد مظلومى نشنویم و ظالمى را نبینیم.

عزیزان بدانید ما برای رضاى خدا و براى جلب رضایت مولایمان و به یاد او رفتیم و به شما نیز پیام مى‌دهم و همچنان که دیگر شهدا پیام دادند که اى مردم! همه کارهایتان و کل زندگیتان برای رضاى خدا باشد و به مصلحت خداوند قانع باشید و دل به لطف خداوند ببندید که او کریم است و یاور همه مظلومان و مستضعفان باشید، مقاومت کنید، مقاومت کنید، مقاومت کنید.

صبر و پایمردى داشته باشید و بدانید عزت ما در این جنگ است و ذلت ما در جنگ نکردن؛ جهاد کنید که خدا یاور شما است.

از پدر و مادرم و خانواده و دوستان و اقوام حلالیت مى طلبم، مرا با زیارت عاشورا و نماز یاد نمائید همه را به خدا مى‌سپارم خدا یاور شما باشد، قدر یکدیگر را بدانید و وحدت داشته باشید و محبت کنید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار، رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما.

انتهای پیام/۸۹۰۰۱/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا