ایران و جهان

سپاه تا پایان بازسازی و رفع مشکلات در کنار مردم زلزله‌زده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب اظهار داشت: زلزله بزرگی که در این منطقه رخ داد خسارت بالایی داشت، اما این توکل و صبر شما مردمان مقاوم این دیار بود که توانستید بر مشکلات غلبه کنید.

وی افزود: مردم این منطقه برای سپاه همیشه یک تکیه‌گاه بوده‌اند به ویژه در دوران دفاع مقدس که با رشادت‌های خود از این آب و خاک دفاع کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: در ماجرای زلزله‌ هم شما مردم مقاوم در پیشگاه الهی امتحان خوبی پس دادید و اینجا سرزمینی شد که قلب همه مردم ایران به آن گره خورده بود.

سرلشکر سلامی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روزهای بعد از زلزله به کمک مردم شتافتند و ما هم به دستور ایشان در همان ساعات اولیه به منطقه آمدیم و با تاکید معظم له که فرمودند تا رفع آخرین مشکلات کنار شما باشیم هنوز هم در کنارتان هستیم.

وی تصریح کرد: ما ملاقاتمان تشریفاتی نیست و نیروهای ما در این مناطق مشغول خدمت‌رسانی به شما هستند؛ مسئولین نظام برای رفع مشکلات شما مصمم هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما آمده‌ایم تا با شما تجدید قول کنیم و بگوییم تا انتهای بازسازی و رفع مشکلات در کنار مردم زلزله‌زده هستیم.

سرلشکر سلامی با دلجویی از مردم زلزله‌زده گفت: زندگی شرافتمندانه و آبرومندانه با تن سالم و دل خوش حق شماست و ما هم تلاش می‌کنیم تا این موضوع تحقق یابد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا