اخبار خوزستاناقتصادیتیتر دوستون وسط

امام جمعه اهواز تأکید کرد: ضرورت توجه به رعایت الگوی مصرف برق در کلانشهراهواز

به گزارش پایگاه  خبری خوز ۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز، ضمن گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: مسئله سیل و جبران خسارت‌ها تا بازگشت آرامش به دامن خانواده‌ها، همچنان اولویت اول استان است.وی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف برق در خوزستان به ویژه در کلانشهر اهواز، افزود: با توجه به اینکه کلانشهر اهواز بعد از تهران بزرگ از نظر مصرف انرژی برق در رتبه دوم کشور قرار دارد، توصیه می‌کنم مردم الگوی مصرف را رعایت کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به تلاش در جهت مدیریت مصرف برق، تصریح کرد: همه ما باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم تا دغدغه های آنها را به حداقل برسانیم.

گفتنی است، ساعت کاری ادارات از تاریخ اول خرداد تا ۱۸ خرداد روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ و همچنین از تاریخ ۱۹ خرداد تا ۳۱ شهریور روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۳ خواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است، ساعت کار بیمارستان ها، مراکز امدادی و درمانی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، بخش‌های ارائه دهنده خدمات عمومی و آتش نشانی‌ها به روال سابق خواهد بود.

یادآوری می شود، تابستان سال گذشته نیز به دلیل گرمای هوا و به منظور جلوگیری از قطع احتمالی برق ساعات کار ادارات در استان خوزستان کاهش یافت.

شایان ذکر است، تغییر ساعت کار اداره ها کمک قابل توجهی در مدیریت بار شبکه برق به خصوص در اهواز و شهرهای استان داشته، زیرا مصارف این دستگاه ها اثر زیادی روی کاهش بار شبکه دارد و به پایداری شبکه در تابستان کمک می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا