اخبار خوزستانتیتر دوورزشی

شرکت ساب خوزستان حامی ورزش بانوان

به گزارش خوز ۲۴ ؛ زیبا راکی اظهار کرد: شرکت خدماتی ،پشتیبانی و رفاهی ساب خوزستان که عهده دار امور و اماکن ورزشی سازمان آب و برق خوزستان در گیت بوستان ،گلستان  اهواز است در راستای ترویج امر ورزش علاوه بر فراهم کردن فضای ورزشی مختص آقایان ،بمنظور اهمیت جایگاه و نقش روحی و جسمی ورزش بر سلامت خانواده ها به خصوص بانوان محترم استان خوزستان ،کلاسهای ورزشی متنوعی را  در مجموعه ورزشی گیت بوستان راه اندازه کرده است.

مدیر روابط عمومی شرکت ساب خوزستان ادامه داد: این کلاسهای آموزشی میتواند به آموزش شنا در دو سطح مقدماتی و پیشرفته کمک کند.

زیبا‌راکی افزود: این کلاسها بشرح ذیل در  روزهای  زوج هفته با استقبال پر شور علاقه مندان در حال اجرا میباشد:

آمادگی جسمانی: کلاس آمادگی جسمانی سه جلسه در هفته در روزهای فرد صبحها برای علاقه مندان به این رشته در حال برگزاری می باشد.

بدنسازی با دستگاه: این رشته در روزهای فرو در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر مربیان با سابقه این رشته در حال اجرا می باشد.

فیتنس بانوان: این رشته که به تازگی راه اندازی شده است در بین شرکت کنندگان از جایگاه ویژه ای برخوردار  است.

پیلاتس: به مجموعه‌ای از تمرینات ورزشی تخصصی اطلاق می‌شود که بر بدن و ذهن فرد تأثیر گذاشته و ضمن بالا بردن قدرت و استقامت تمام اعضای بدن، عمقی‌ترین عضلات بدن را مورد هدف قرار می‌دهد.این رشته پرطرفدار نیز سه جلسه در هفته برگزار می شود

یوگا بانوان: تمرینات یوگا می‌تواند روح انسان را تقویت کند و آن را به آفریننده جهان هستی نزدیکتر کند، تا بدین صورت انسان از لحاظ روحی، درک بیشتری به خود و خدای خود داشته باشد. یوگا هماهنگی جسمانی و روانی را بالا میبرد  این رشته نیز در بین علاقه مندان خود از جایگاه خاصی برخوردار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا