ستون وسطفرهنگی

شهردار اهواز صیانت از میراث فرهنگی و ابنیه تاریخی را در اولویت قرار دهد

مدیر انجمن سفیران گردشگری خوزستان در گفتگو با خوز ۲۴ اظهار کرد: در حاشیه جشنواره فرهنگی خوزستان در برج میلادتهران فرصتی دست داد تا بتوانم با شهردار منتصب اهواز صحبتی در خصوص حفاظت و احیا بناهای تاریخی و میراث فرهنگی اهوازداشته باشم.

زیبا راکی ادامه داد:همانگونه که قبلا از جناب مهندس منصور کتانباف ،شهردار محترم اهوازخواستیم

لازم است یکبار دیگر ضرورت حفاظت از ابنیه تاریخی کلانشهر اهواز که یکی پس از دیگری رو به تخریب است را در الویت دستورات رسیدگی شهرداری درتعامل با اداره کل میراث فرهنگی خوزستان ،شورای شهر و فرمانداری کلانشهراهواز قرار دهند و چنانچه لازم باشد از ظرفیت انجمن های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در مشاوره و پیشبرد أهداف این حوزه استفاده شود.

راکی تصریح کرد: حفاظت از میراث فرهنگی ،حفاظت و صیانت از هویت ملی همه ما و از أصلی ترین مطالبات فعالین این حوزه در حال حاضر است.

مدیران انجمن سفیران گردشگری خوزستان در پایان گفت:مهندس کتانباف این وعده را داده است که پس از قرار گرفتن بر مسند شهرداری اهواز ،نسبت به موضوع مطروحه ،چاره جویی و تصمیم گیری مناسبی انجام گیرد و حال که ایشان بر این مسند قرار گرفته اند،انتظار میرود  صیانت از میراث فرهنگی و جلوگیری از تخریب ابنیه تاریخی اهواز را در الویت کار خود قرار دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا