ستون وسطفرهنگی

شرکت ساب خوزستان میزبان و حامی همایش ملی نقش گردشگری در توسعه اقتصاد مقاومتی

مدیر شرکت خدماتی،پشتیبانی و رفاهی ساب خوزستان در مصاحبه با خبرنگار خوز ٢۴ گفت:این همایش به پیشنهاد انجمن سفیران گردشگری و توسط تیم إجرائی متشکل از انجمن مذکور  و  کارشناسان بخش گردشگری ساب خوزستان به مدیریت إجرائی خانم راکی از فعالین گردشگری استان و مدیر روابط عمومی این شرکت ، با هدف تبین و تشریح نقش موثر صنعت گردشگری در توسعه أهداف اقتصاد مقاومتی برگزار گردید.

فرهاد دارابی گفت: این همایش در سه محور توسعه زیر ساختهای گردشگری،فقر زدایی و ایجاد اشتغال  به مدت سه ساعت با سخنرانی اساتید و فعالین گردشگری در سالن همایش های گیت بوستان برگزار شد و اگرچه در این همایش اساتید دانشگاه ،دکتر یوسفی نماینده محترم مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی  و مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان و جمعی از فعالین و دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری حضور داشتند ولی عدم حضور مسیولین استانی و متولیان أصلی گردشگری نمود چشم گیری داشت .

مدیر شرکت ساب گفت:اینگونه همایش ها فراهم کننده تریبونی هست که بتوان از طریق آن و در جمع متخصصان این حوزه مسائل و مشکلات بخش گردشگری را بررسی و راهکار لازم را ارایه داد.

وی افزود: گردشگری خوزستان نیازمند حمایت همه جانبه مسیولین و متولیان استانی است  و دولت باید با تسریع صدور مجوزها به توسعه این صنعت کمک کند .

گردشگری خوزستانی که سرشار از ظرفیت ها و پتانسیل جاذبه های تاریخی و فرهنگی است،علاوه بر جنبه تفریحی ،میتواند نقش بسزایی در زمینه اشتغال و سودآوری إیفا نماید وبطور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شغل نماید.

فرهاد دارابی در پایان گفت:شرکت خدمات رفاهی و پشتیبانی ساب خوزستان با دارا بودن چندین واحد اقامتی و گردشگری همچنان آماده خدمت رسانی به گردشگران در سطح استان و کشور است و در همایش نقش گردشگری در توسعه اقتصاد مقاومتی نیز با ایجادپایگاهی نسبت به توزیع پکیج های معرفی جاذبه های گردشگری  خوزستان اقدام نموده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا