اخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

مدیر عامل موسسه دریا ساحل وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص): شركت لوله سازی اهواز در تولید لوله‌های خط گاز صالح آباد به تربت جام جهادی كار كرد

 

 

خوز 24 – خادمی در حاشیه بازدید از غرفه شرکت لوله سازی اهواز در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت در تهران اظهار کرد: مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) خود را ملزم می داند که از تولید کنندگان داخلی حمایت کند.

وی افزود: در این زمینه راهبردی که اتخاذ کرده ایم این است که با شرکت های تولید کننده توانمند از جمله لوله سازی اهواز تعامل بسیار نزدیکی داشته باشیم.

مدیر عامل موسسه دریا ساحل وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اجرای پروژه جهادی خط لوله صالح آباد به تربت جام گفت: در اثر زمستانی که در سال ۱۴۰۱ و مصرف بیش از حد خانگی و قطع گاز از سوی کشور ترکمنستان اتفاق افتاد، در تربت جام با قطعی گاز مواجه شدیم و برای حل این مشکل پروژه ای از سوی ریاست جمهوری و وزیر نفت تعریف شد.

خادمی ادامه داد: این پروژه شامل ۷۴ کیلومتر خط لوله بود که باید در ۷ ماه اجرایی می شد و خوشبختانه با همتی که در شرکت لوله سازی اهواز وجود داشت، تولید و پوشش این لوله ها انجام شد و از طریق ریلی و جاده ای لوله ها ارسال و نصب شد و در زمستان ۱۴۰۲ مردم منطقه زمستان گرمی سپری کردند.

وی افزود: امیدواریم شاهد پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی با حمایت از شرکت های توانمندی از جمله شرکت لوله سازی اهواز باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا