اخبار خوزستان

تامین امنیت در خوزستان نگرشی خاص می طلبد


به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: از اهتمام سردار اسحاقی به استان خوزستان، سفرها و بازدیدهای مستمر و دوره ای وی صمیمانه سپاسگزار هستم.

وی افزود: احترام و اهتمامی که به امنیت، اکرام پاسداران و مرزداران و کسانی که وظیفه برگزاری نظم در جامعه را دارند بر هیچ کسی پوشیده نیست و حتی در فرمایش امام علی (ع) به مالک اشتر بخش مهمی به فرماندهان، سربازان و مسئولان تأمین کننده امنیت و مرزبانان اختصاص دارد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همه باید کمک کنیم که هرچه بیشتر و بهتر شرایط لازم را برای خدمت رسانی مرزبانان و حافظات امنیت فراهم و از هیچ کوششی فروگذار نکنیم. به هر حال تأمین امنیت جزو حقوق مردم بر حکومت، دولت و حاکمیت است.

شریعتی ادامه داد: تأمین امنیت جزو مهمترین مسائل و از حقوق اصلی است و وظیفه ما هست که در راستای ارتقای آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم. شهادت می دهم که همه دستگاه های امنیتی و انتظامی اعم از نیروی انتظامی، اطلاعات، فرماندهی سپاه ولیعصر (عج)، قرارگاه و دستگاه قضائی از هیچ کوشش و همکاری بین بخشی برای افزایش سطح امنیت عمومی در جامعه فروگذار نبودند.

وی بیان کرد: استان خوزستان با ویژگی های خاص و شرایط پیچیده اش به این راحتی به این سطح از امنیت نمی رسد مگر اینکه همکاری تمام قدی بین دستگاه های ذیربط باشد که الحمدلله این همکاری به صورت جدی وجود داشته است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: ایجاد امنیت و نظم عمومی کاری سخت است و از نزدیک در جریان زحمات نیروی انتظامی و سایر دستگاه های ذیربط بودم و از این بابت مراتب تشکر و سپاسگزاری خودم را ابراز می کنم.

شریعتی یادآور شد: برخی برنامه های جامع در استان خوزستان بوده که در سایر استان ها اجرایی نشده است. نیروی انتظامی در برگزاری مراسم اربعین حسینی به خوبی ایفای نقش داشته و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی عنوان کرد: فرماندهی انتظامی خوزستان با برنامه ریزی صحیح استان خوزستان را به جایی رسانده که از هرگونه حربه و نقشه های دشمنان ایران در امان باشد.

استاندار خوزستان تأکید کرد: خوزستان از نظر همه امور و چارچوب ها یک استان ویژه محسوب می شود و به علت استعدادهای زیادش، احتمال مشکلات و بروز مسائل هم زیاد وجود دارد. تأمین امنیت و نظم عمومی برنامه ریزی های خاص استان و نوع نگرش خاص به خوزستان را می طلبد.

شریعتی متذکر شد: برنامه های ملی و اجرایی شده در سایر استان های خیلی به کار خوزستان نمی آید و باید برنامه ریزی های خاص این استان را در دستور کار قرار دهیم؛ در برنامه ریزی های مدیریتی خود باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

 


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا