ایران و جهان

تداوم بمباران مراکز غیرنظامی غزه/ تشدید حملات هوایی علیه رفح


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در حالی وارد پنجاه و سومین روز خود شده که حمله‌های وحشیانه صهیونیست‌ها به غیرنظامیان در نوار غزه ادامه دارد و همچنین کرانه باختری نیز همانند روزهای گذشته شاهد درگیری‌های شدید میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی است.

در تجاوزهایی که بامداد امروز ارتش اشغالگر با بمباران منازلی در مرکز نوار غزه انجام داد ۶ فلسطینی به شهادت رسیدند.

حدود ساعت ۳ بامداد منابع رسانه‌ای از حملات هوایی شدید اشغالگران به رفح در جنوبی ترین نقطه نوار غزه خبر دادند.

همچنین ارتش اشغالگر مناطقی در نزدیکی اردوگاه‌های الزوایده و البریج در مرکز غزه را هم بمباران کرد. در این حمله‌های هوایی ارتش اشغالگر به رفح ۶ فلسطینی در یک خانه مجروح شدند.

خبرنگار الجزیره همچنین از حمله نیروهای اشغالگر صهیونیست به رام‌الله در مرکز کرانه باختری خبر داده و اعلام کرد که نظامیان صهیونیست شماری از فلسطینی‌ها از جمله اسرای آزاد شده در این منطقه را بازداشت کردند.

هلال احمر فلسطین هم از زخمی شدن ۳ نفر در شهر طوباس واقع در کرانه باختری در درگیری با نظامیان صهیونیست خبر داد.

گردان‌های القسام اعلام کردند که رزمندگان آن با نظامیان اشغالگر که به شهر طوباس یورش آورده بودند درگیر شده و با بمب‌های دست ساز آنها را هدف قرار دادند.

الجزیره همچنین در کرانه باختری از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر داد. بامداد امروز منابع فلسطینی از شهادت ۲ فلسطینی در نابلس و نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر خبر دادند. «محمد محمود عید» جوان فلسطینی که چند روز غرب در اثر تیراندازی نیروهای دشمن در نابلس مجروح شده بود امروز بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

همچنین یکی دیگر از فلسطینیانی که در جنایت هفته گذشته اشغالگران در خیابان الرشید غزه مجروح شده بود به شهادت رسید.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا