اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و کاز آغاجاری : یک هزار و ۱۷۳ قطعه مورد نیاز صنعت نفت در شرکت نفت و گاز آغاجاری بومی‌سازی شد

 

به گزارش خبرنگار خوز 24 , جواد تقی زاده در نشست خبری امروز شنبه 21 بهمن ماه با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  برگزار شد، اظهار کرد : بحث حذف پساب های کارخانه نمک زدایی یکی از نکات مهمی بود که با یک شرکت دانش بنیان برای استفاده انها برای خوراک پتروشیمی های رایزنی شد و اشتغالزایی ۲۰۰نفری خواهد داشت .

این مقام مسئول گفت: این شرکت در بروز رسانی تکتولوژی ها پیشرو و فعال بود و همکاران در ابزاری به نام حلال زایلین دو‌حلقه چاه را به مجموعه تولید نفت اضافه کردند‌.

تقی زاده بیان کرد : در حوزه ایمن سازی و تعویض شیر الات که ریسک بالایی هم داشت کارهای خوبی انجام شد که قریب یک همت صرفه جویی داشته است‌‌.

وی گفت: میدان پازنان شرکت بهره برداری نفت و‌گاز اغاجاری با تولید روزانه ۵هزار بشکه نفت در افرایش تولید به میزان ۵۰۰ هزار بشکه نقش داشته است .

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و‌گاز آغاجاری بیان کرد :پتانسیل خوبی در شرکت داریم که از آن برای توسعه و تحقیق تعمیرات اساسی ۱۳۰ قطعه داشتیم که بیش از ۶۵میلیارد صرفه جویی داشته است .

تقی زاده ، از اجرای ۲۴ پروژه در حوزه مسئولیت های اجتماعی سخن گفت و اظهار کرد : ایمن سازی ۱۳۰۰ متری جاده امیدیه به دیلم ،احداث کارگاه بتن سازی با توجه به نیاز شدید شرکتهای نفتی به کارگاه بتن ، احداث کارخانه آسفالت ،احداث نهالستان و بازسازی استخر کارگری که ۲۶ سال غیر فعال بود اهم اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت های اجتماعی است .

وی‌افزود : جاده امیدیه به جایزان بعد از ۱۶ سال با اعتبار سرمایه ای شرکت ملی نفت ایران و‌اجرای شرکت بهره برداری نفت و‌گاز آغاجاری در فروردین سال اینده نهایی و بهره برداری کامل از آن را شاهد خواهیم بود .

همچنین جاده چیت پلنت به عنوان محور ارتباطی میان محورهای امیدیه – میانکوه – آغاجاری بعد از ۲۰ سال استفاده از بودجه های سرمایه ای شرکت ملی مناطق نفتخیز در حال اجراست.

تقی زاده در ادامه این نشست خبری از خرید ۱۰ دستگاه مینی بوس و ۲ دستگاه اتوبوس جهت تقویت ناوگان ترابری و‌عملیات پشتیبانی با هدف ارایه خدمات عمومی به همشهریان و‌کارکنان خبر داد.

وی همچنین احداث ۴۸ واحد منازل سازمانی ، احداث خانه بازی رایانه اقایان و ساختمان زورخانه ورزشی آقایان ، احداث بزرگترین سوله ورزشی ویژه کودکان و نوجوانان ، خرید و‌نصب سیستم های حفاظت الکترونیک و دوربین شهر امیدیه ، پیست دوچرخه سواری بانوان و یادمان شهدای گمنام در امیدیه را بخش دیگر از اقدامات انحام شده در حوزه مسئولیت های اجتماعی بیان کرد‌.

وی افزود : اجرای پروژه جاده داار بهار تا کارخانه رگ سفید یک و جاده کارخانه گارمایع ۱۰۰۰به گار مایع ۹۰۰ که ۲۱ روستا از ان بهره مند می شوند و‌مسیر مواصلاتی بین استانهای خوزستان ، کهکیلویه بویر احمد است هم تلاش می کنیم اجرایی کنیم .

این مقام مسئول تصریح کرد : احداث کارخانه آسفالت در شرکت نفت و گاز آغاجاری از اقدامات خوب بود و اسفند ماه افتتاح میشود.خانه بازی های رایانه ای بانوان هم در حال احداث است و ظرف دو هفته آتی به بهره برداری میرسد .

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و‌گاز اغاجاری افزود: طی سال جاری یک هزار و ۱۷۳ قطعه از تجهیزات نفت توسط متخصصان این شرکت بومی سازی شد .

وی افزود: ۱۲۱ ابزار طراحی در زمینه ساخت شیرالات نفتی داشتیم وساخت مبدل حرارتی گرانول گاز مایع ۲۰۰ یکی از اقدامات بود که در شرکت انجام شد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا