اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیتیتر دو

دومین دیدار مردمی و چهره به چهره مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب

به گزارش خوز۲۴ به نقل از پايگاه اطلاع رساني نفتخيز، در اين رويداد كه روز دوشنبه 6 شهريور ماه 1402 در دفتر واحد هماهنگي و پيگيري ارتباطات مديريت واقع در ساختمان مركزي5 طبقه برگزار گرديد، مدير منابع انساني، رئيس بازرسي و پاسخگويي به شكايات، رئيس روابط عمومي و عضو شوراي مشاوران جوان مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب حضور يافتند.

مهندس عليرضا دانشي مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب در فضايي صميمانه و با سعه صدر به مشكلات و تقاضاهاي وارده از سوي مراجعان گوش فراداده و به تناسب هر درخواست قابل پيگيري، دستورات مقتضي را براي مبادي امر صادر نمود؛ و چنانچه مشكل فرد متقاضي از عهده اين شركت خارج بود به ارائه راهكار و پيشنهاد جهت رفع اين قبيل نگراني ها پرداخت.

در اين رويداد برنامه ريزي شده و منظم به همراه مديرعامل ابوالقاسم حبيبي پور مدير منابع انساني، عبدالله حمادي رئيس بازرسي و پاسخگويي به شكايات، سعيد آتشبار رئيس روابط عمومي، داوطلبانه به گفتگوي با برخي مراجعان پرداخته و به ايشان وعده پيگيري دغدغه هايشان را دادند.

لازم به ذكر است به فراخور محدوديت زمان، مشكلات 30 نفر از مراجعان كه پيشاپيش متقاضي ديدار با مديرعامل بودند، مورد بررسي و پيگيري قرار گرفت. در اين ديدار که تا زمان اذان ظهر ادامه داشت، درخواست ها و دغدغه هاي مطرح شده غالبا معضل اشتغال، اشتغال فرزندان شاغلين و بازنشستگان، جابجايي كاركنان موارد خاص از مشاغل عملياتي به ادارات ستادي، تخصيص منزل سازماني به كاركنان مناطق كه از مضايقي در رنج بودند، استمداد جهت اختصاص اعتبار جهت درمان بيماري هاي خاص اعضاي خانواده و آسيب ديدگي هاي حين كار، پرداخت اسناد مالی معوقه، كمك هاي مالي و … بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا