ایران و جهان

مجلس شورای اسلامی پیگیر موضوع حجاب است


به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری شامگاه دوشنبه در جمع بانوان حامی حجاب و عفاف اظهار داشت: اکثر بانوان و دختران این سرزمین اهل حجاب هستند و اقلیتی تحت تأثیر تبلیغات منفی دشمنان نسبت به این حکم الهی بی توجهی می‌کنند.

نماینده مردم قم در خانه ملت، ابراز داشت: امروز کشورهای غربی در حالی دم از حقوق زن می‌زنند و به بهانه دفاع از حقوق زنان در ایران فریاد می‌زنند که زنان در این کشورها حق دخل و تصرف در ارث پدری خود نداشتند و زنان پس از ازدواج به اسم همسرشان آنان را صدا می‌زدند.

حجت الاسلام ذوالنوری ابراز داشت: زنان با عفت و غیور قمی روزهای گذشته در حرم مطهر حضرت معصومه (س) نسبت به توجهی در خصوص حجاب تحصن کرده بودند که این اقدام آنان قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی پیگیر موضوع حجاب هستند ابراز داشت: هیچیک از مسئولان در این زمینه نباید عقب نشینی کنند و مسئولی که نسبت به این حکم الهی بی اعتنا باشد در هیچ پست و مقامی صلاحیت ماندن ندارد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار ما از قوه قضائیه و نیروی انتظامی آن است که نسبت به اجرای قانون عفاف و حجاب و دفاع از آمران به معروف که در راستای اقامه دستورات الهی جهاد می‌کنند اهتمام داشته باشند.

وی عنوان داشت: حضرت زهرا (س) نه تنها الگوی زنان بلکه الگوی مردان جامعه اسلامی نیز هستند و دفاع از ولایت و ولایتمداری بزرگترین درس این بانوی بزرگ اسلام است.

حجت الاسلام ذوالنوری افزود: امروز دشمنان تلاش خود را برای ضربه زدن به ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی و دینی از جمله حجاب و عفاف به کار بستند که همگان باید در این زمینه محکم و استوار از ولایت و ارزش‌ها دفاع کنند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا