اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

رئیس کل دادگستری خوزستان: دستگاه قضایی با کسانی که به امنیت مردم آسیب می‌زنند با قاطعیت برخورد می‌کند

 

 

 

به گزارش  پایگاه خبری خوز ۲۴ از اهواز، «علی دهقانی» امروز (چهارشنبه ۱ تیر) در حاشیه غبارروبی مزار شهدا، در جمع خبرنگاران، به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: در روز آغازین هفته قوه قضاییه با همراهی همکاران دستگاه قضایی استان و سازمان‌های تابعه در گلزار شهدا حضور پیدا کردیم تا با شهدا تجدید میثاق کنیم و بگوییم در خدمتگذاری به مردم با مدنظر قراردادن آرمان‌ها و پیام شهدا خدمتگذارانی لایق خواهیم بود.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: ما مدیون شهدا هستیم  و در عرصه خدمت‌رسانی به مردم خوزستان باید صادقانه خدمت کنیم.

 

وی با اشاره به برنامه‌های دوره تحول و تعالی اضافه کرد: متناسب با برنامه‌های این دوره در هفته قوه قضائیه ایام هفته قوه قضائیه نامگذاری و برنامه‌های متنوعی متناسب با ستاد مرکزی تدارک دیده شده است.

 

دهقانی عنوان کرد: متناسب با بحث‌های حمایت از تولید دانش‌بنیان و صیانت از حقوق عامه، حمایت از حقوق بشر و مقابله با تروریسم، تسهیل زمان دادرسی با استفاده فناوری‌های نوین، حرکت جهادی قوه قضائیه در مسیر تحول و تعالی، پیشگیری از وقوع جرم، آسیب‌های اجتماعی و مقابله با بسترهای فسادزا، ترویج فرهنگ صلح و سازش و اصلاح مجرمین و همچنین ولایت‌مداری، ایثار و خدمتگذاری به مردم برنامه‌هایی در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی در خوزستان و سازمان‌های تابعه آماده خدمتگذاری هستند و تلاش خواهیم کرد هر آنچه که برای خدمت‌رسانی به مردم نیاز است را فراهم کنیم و موانع را در این حوزه از پیش رو برداریم.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه در تلاش هستیم فرآیند دادرسی را تسهیل کنیم ادامه داد: اطاله دادرسی که یکی از دغدغه‌های مردم است باید برطرف شود و تلاش کنیم تا انتظارات مردم از عدلیه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی برآورده شود.

 

وی یاد آور شد: دستگاه قضایی با کسانی که به امنیت مردم آسیب می‌زنند، مرتکب جرائم خشن می‌شوند و با سرپیچی از قانون آسایش و امنیت را از مردم سلب می‌کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا