اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران: یادمان بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک مرمت می‌شود

 

 

به گزارش خوز ۲۴ – «سید معاد صالحی» ظهر امروز (یکشنبه ۲۲ اسفند) در حاشیه بازدید از یادمان بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک محل برگزاری دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد مقاومت همراه با انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر روی کتاب «حوض خون»، در جمع خبرنگاران  در اندیمشک اظهار کرد: کتاب «حوض خون» روایت ۶۴ بانوی اندیمشکی است که در دوران دفاع مقدس در رختشوی‌خانه جنب بیمارستان شهید کلانتری در محوطه شرکت تراورس راه‌آهن بودند.

 

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این ۶۴ بانو روایتی را از زاویه خودشان بیان کردند که ما باید احسنت و آفرین بگوئیم و به آنها افتخار کنیم افزود: این دلاورزنان توانستند صبورانه و مخلصانه پای کار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بایستند.

 

وی اذعان کرد: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ۲۴۸ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در دوران دفاع مقدس نقش پررنگی را برای اعزام رزمندگان و همچنین تدارکات لازم به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشته است.

 

صالحی با اشاره به اینکه چهار میلیون تُن تجهیزات و اقلام توسط راه‌آهن در هشت سال دفاع مقدس حمل شد تصریح کرد: تلاش‌هایی که در این هشت سال صورت گرفته، نشان می‌دهد که راه‌آهن نیز سعی کرده مانند مردم کشور نقش مهمی را برای اقتدار اسلامی و دفاع از مرز و بوم ایفا کند.

 

وی با بیان اینکه بنا داریم یادمان بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک مرمت شود عنوان کرد: در طول چند هفته‌ای که از بازدید قبلی از این محل می‌گذرد، خوشبختانه از سوی شرکت تراورس و راه‌آهن اندیمشک زحمات خوبی برای مرمت صورت گرفته است.

 

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امیدواریم این یادمان بتواند تا مدت‌ها روایتگر رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس و تلاش‌های بانوان اندیمشکی باشد تا مسئله جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند، روز به روز با وسعت و عمق بیشتری صورت گیرد.

 

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در پایان به بازدید کاروان‌های راهیان نور از این یادمان در روزهای گذشته اشاره کرد.

.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا