اخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسطفرهنگی

پوستر پنجمین جشنواره رسانه های استان خوزستان رونمایی شد

پوستر پنجمین جشنواره رسانه های استان خوزستان رونمایی شد

 

به گزارش خوز ۲۴ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند در نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره رسانه های استان خوزستان که با حضور مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،سجاد بهمئی رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان،افشار پرویزی بابادی مدیرعامل خانه مطبوعات استان در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری خانه مطبوعات و سازمان بسیج رسانه استان،پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خوزستان را برگزار می کند.

وی با اشاره به اهداف جشنواره افزود: ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه نگاری حرفه ای،ارج نهادن به تلاش های صادقانه خبرنگاران و روزنامه نگاران،ایجاد نشاط و افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات استان و آشنایی با ظرفیت ها و قابلیت های رسانه های مکتوب و مجازی از اهداف پنجمین جشنواره رسانه های استان خوزستان است.

جوروند بخش های جشنواره را شامل سرمقاله و یادداشت،عکس،گرافیک و صفحه آرایی،تیتر،خبر،مصاحبه و گزارش عنوان کرد و ادامه داد: آثار ارسالی باید از تاریخ ۱ بهمن ۱۳۹۹ تا ۲۵ دی ۱۴۰۰ در مطبوعات مکتوب استانی،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری،صفحات و ضمیمه های استانی نشریات سراسری منتشر شده باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: آثار جشنواره صرفا از طریق آدرس سایتpressfestival.ir   پذیرش می شود که به صورت زیرپورتال و با پیش وند نام استان،تنظیم و به صورت کامل در فراخوان منتشر می شود.

وی اظهار کرد: هر متقاضی می تواند در ۲ بخش و در هر بخش ۳ اثر ارائه دهد، در صورت ارسال آثار بیشتر،دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف می کند.

جوروند تصریح کرد: آثاری پذیرفته می شود که اصل صفحه منتشرشده در رسانه و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد. در صورت عدم درج نام،اثر باید توسط شخص مدیرمسئول مهر و امضا و در نشریات سراسری تائید سرپرست استان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: هیأت داوران در هریک از بخش ها ۳ اثر را به عنوان اثر برگزیده در آیین پایانی معرفی می کند و به نفر اول در هر رشته،تندیس جشنواره،لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال،نفر دوم در هر رشته،لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم در هر رشته لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال اهدا می شود.

وی تاکید کرد: مطبوعات لغو مجوز شده،فاقد مجوز و همچنین بولتن های داخلی ادارات،در جشنواره شرکت داده نمی شوند.

جوروند با اشاره به گاهشمار جشنواره افزود: متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را از تاریخ ۱ تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ در آدرس pressfestival.ir بارگذاری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: شرکت کنندگان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره با شماره های ۳۳۳۳۰۶۴۵ و ۳۲۲۱۸۵۸۴ تماس حاصل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پنجمین جشنواره رسانه های خوزستان به سمت تولیدات اهالی رسانه و روزنامه نگاران حرکت می کند ادامه داد: این جشنواره به شکوفایی خلاقیت روزنامه نگاران و حرکت آنها به سمت تولید اثر کمک می کند.

جوروند با اشاره به وجود سوژه های بسیار در حوزه دفاع مقدس در استان،تاکید کرد: در استان خوزستان هزاران سوژه در زمینه دفاع مقدس وجود دارد که روزنامه نگاران می توانند روی آن کار کنند.

وی افزود: نسل حاضر در جنگ را ما چند سال دیگر نخواهیم داشت و درخواست من از اصحاب رسانه و مطبوعات استان این است که در حوزه دفاع مقدس ورود کنند و به آن بپردازند.

در این نشست از پوستر پنجمین جشنواره رسانه های استان خوزستان رونمایی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا